anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

"Nu exista canale. Va rugam sa verificati conexiunea la retea si reporniti decodorul."

Alexand
Junior

Buna,

A mai patit cineva sa ii afiseze decodorul (receiver-ul) Samsung (model GX-TR500EL) mesajul acesta: "Nu exista canale. Va rugam sa verificati conexiunea la retea si reporniti decodorul." ?

Am incercat sa repornesc atat decodorul, cat si router-ul (fibra optica, serviciu TV prin IPTV), am reconectat cablul de retea dintre decodor si router,  dar nu s-a rezolvat.
Atunci cand am restartat router-ul am observat aceste mesaje (notificari) pe TV:  "Conectat la retea" si "Nu sunteti autentificat".

1 Soluţie acceptată‚

Alexand
Junior

Am fost sunat acum de la Orange, si problema s-a remediat in cele din urma, dupa un reset (reinstalare) din meniul (setarile) decodorului IPTV.  Recunosc ca nu imi trecuse prin cap sa intru in meniul decodorului, sa caut o astfel de optiune (reset).

Multumesc tuturor inca o data!

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember

Salut,

Pare o problema de la Orange. Ai incercat sa faci o sesizare prin mijloacele de contact uzuale (telefon, chat etc)? Daca nu, iti recomand sa incerci lucrul asta. Problema pare sa fie de la Orange. 

Client Orange

Am avut un chat scurt cu un reprezentant Orange, si mi-a spus ca la el totul apare ok ("verde"). Urmeaza sa ma contacteze o echipa tehnica, probabil luni.  Ma asteptam si eu intr-adevar sa fie de la ei problema,  si nu de la mine; ma refer ca eu nu am modificat absolut nimic la mine acasa, si nu cred ca s-a defectat vreunul din echipamentele mele (mai exact decoderul), dar cine stie(?).

Mersi mult pentru raspuns.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să iei legătura cu ei, pentru că este posibil să se fi resetat ceva prin calculatoare sau altfel de probleme tehnice!

Succes!

delfinas
#StarMember

Partea de internet fix functioneaza?

Functioneaza celelalte servicii pe care le am si anume internet fix +  serviciul TV (analogic, cred) prin cablu coaxial catre un TV secundar (grila canale de baza).  Doar serviciul IPTV nu mai functioneaza.

Am gasit aici o postare oarecum similara cu situatia mea, in sensul ca si eu am vazut mesajul "Nu sunteti autentificat":  https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-si-setari/reconectare-iptv/m-p/153030/thread-id/3629

  dar in postarea respectiva nu a scris daca, sau cum, s-a rezolvat.

Sincer, pana acum am impresia ca mi s-a dezactivat cu buna stiinta serviciul IPTV de catre Orange  😔 ;  mai ales ca auzisem si zvonurile cum ca Orange vrea sa inchida serviciul de IPTV (preluat de la fostul Telekom Romania Communications)

Mersi mult pentru raspuns!

Ideea e ca Orange Romania Communications (fostul Telekom Romania Communications) este acum Orange Romania. Deci ma gandesc ca printre masurile de migrare/unificare s-ar putea sa fie si asta… Se pare ca foarte multa lume se plange de modificari/ciudatenii pe partea de servicii TV in ultima vreme. Si ar fi cam mare coincidenta ca sa fie doar o simpla coincidenta. 

Client Orange

Alexand
Junior

Am fost sunat acum de la Orange, si problema s-a remediat in cele din urma, dupa un reset (reinstalare) din meniul (setarile) decodorului IPTV.  Recunosc ca nu imi trecuse prin cap sa intru in meniul decodorului, sa caut o astfel de optiune (reset).

Multumesc tuturor inca o data!

Este bine că s-a rezolvat simplu și ușor. Te mai așteptăm aici în Comunitatea Orange și cu alte probleme, sugestii sau soluții cu și despre tehnologie. Numai bine.