30-09-2024 08:39 PM - editat 30-09-2024 08:41 PM
buna seara, cine s a mai confruntat cu probleme in legatura cu internetul in care ti se raspunde ca “serviciul tau este afectat de un deranjament de infrastructura”, iar acesta ar urma sa fie solutionat in “estimativ” 2 zile? aveti idee cum se poate gestiona situatia sau in cat timp va reveni conexiunea? mai mentionez faptul ca dispozitivele se conecteaza la internet, dar propriu zis nu poti accesa nimic. mulțumesc anticipat.
la 30-09-2024 09:51 PM
Buna. Ti s-a mai întâmplat să ai aceasta problema sau acum e prima dată când te confrunți cu ea?
la 01-10-2024 02:36 AM
Buna,
Daca ai primit un răspuns în care este menționat că se știe de problema atunci sigur se va rezolva.
Important este ca aceste defecțiuni sa nu fie frecvente.
Îi poți contacta atât telefonic cât și prin chat pentru a obține un update asupra stadiului lucrărilor.
la 01-10-2024 06:09 AM
Salutare!
Am primit și eu, când au fost ceva probleme, dar de fiecare dată s-a rezolvat mai repede decât s-a anunțat inițial.
Acum, depinde și de problema respectivă și sperăm să se soluționeze cât mai repede posibil și să fie cât mai rar întâlnită, dacă se poate, chiar deloc.
Baftă!
la 01-10-2024 07:28 PM
Dacă au trecut cele două zile, iar problema nu s-a rezolvat, ar putea fii vorba de un deranjament mai complicat. Ai încercat să faci o sesizare? Prin apel la 300, posibil să te lămurească operatorii despre ce este vorba și cat timp mai dureaza
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor