anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Netflix pachet premier oroc

Constantin123
Junior

Buna, am activat pachetul de servicii fixe premier in oroc. Unde am netflix standard inclus si nu reusesc sa ma conectez la el , mentionez ca nu pot trimite mesaj la 3520 pentru ca numarul de telefon nu este la orange 

multumesc

13 Răspunsuri 13

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Contactează serviciul clienți Orange și raportează problema.

https://www.orange.ro/contact/ 

Anca07
#StarMember

Buna @Constantin123 

Cum ai incercat conectarea la Netflix?

 

Am incercat sa creez de pe aplicatie un cont, asa am citit pe net.. dar nu ma lasa sa fac asta, imi zice sa sun la 300

Anonim
Neaplicabil

Nu te mai stresa.

Ei legătură cu Orange prin chat și ceri detalii suplimentare legate de activare.

Asta este datoria serviciului clienți să ofere informații și soluții.

Va trebui sa intri în legătură cu un operator uman de aceea îți recomand să încerci mâine dimineață.

https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ 

@Constantin123 

Informatiile despre logare sunt AICI 

Si da, se pare ca poti sa creezi cont nou netflix din contul tau sau cu sms la 3520.

Ai incercat sa accesezi in varianta web contul tau si sa faci de acolo activarea abonamentului? Nu din aplicatie. Daca nu, te rog sa incerci cu varianta web, si sa revii sa ne spui daca s-a rezolvat.

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai detalii despre cum trebuie să faci aici ( mai jos, la ,,Întrebări frecvente ":

https://www.orange.ro/love/

Sper să reușești !

RafaHelper
#StarMember

Salut @Constantin123,

Daca nu ai un număr de voce Orange asociat contului cu oferta de Netflix inclus poți intra in My Orange si activa de acolo Netflix: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/netflix

DanielaH
Moderator

@Constantin123, s-a rezolvat situația? Ai reușit să te conectezi la Netflix?

Nu. Inca nu.

Dar ai luat legătura cu colegii noștri? Sau ai încercat din My Orange, cum ți-a sugerat @RafaHelper?

Da. Am încercat ce mi-a sugerat @RafaHelper, iar cand am luat legatura cu colegii vostri mi-au spus ca nu stiu care este problema si sa mai astept. Atașez o captura a erorii. 

Ne poți oferi, te rog, codul de abonat și adresa de e-mail asociată contului în mesaj privat? 

DanielaH
Moderator

@Constantin123, s-a rezolvat situația?