10-08-2024 04:29 PM - editat 10-08-2024 04:45 PM
Buna,
A mai patit cineva sa ii afiseze decodorul (receiver-ul) Samsung (model GX-TR500EL) mesajul acesta: "Nu exista canale. Va rugam sa verificati conexiunea la retea si reporniti decodorul." ?
Am incercat sa repornesc atat decodorul, cat si router-ul (fibra optica, serviciu TV prin IPTV), am reconectat cablul de retea dintre decodor si router, dar nu s-a rezolvat.
Atunci cand am restartat router-ul am observat aceste mesaje (notificari) pe TV: "Conectat la retea" si "Nu sunteti autentificat".
la 11-08-2024 01:46 PM
Am fost sunat acum de la Orange, si problema s-a remediat in cele din urma, dupa un reset (reinstalare) din meniul (setarile) decodorului IPTV. Recunosc ca nu imi trecuse prin cap sa intru in meniul decodorului, sa caut o astfel de optiune (reset).
Multumesc tuturor inca o data!
la 10-08-2024 05:11 PM
Salut,
Pare o problema de la Orange. Ai incercat sa faci o sesizare prin mijloacele de contact uzuale (telefon, chat etc)? Daca nu, iti recomand sa incerci lucrul asta. Problema pare sa fie de la Orange.
la 10-08-2024 05:23 PM
Am avut un chat scurt cu un reprezentant Orange, si mi-a spus ca la el totul apare ok ("verde"). Urmeaza sa ma contacteze o echipa tehnica, probabil luni. Ma asteptam si eu intr-adevar sa fie de la ei problema, si nu de la mine; ma refer ca eu nu am modificat absolut nimic la mine acasa, si nu cred ca s-a defectat vreunul din echipamentele mele (mai exact decoderul), dar cine stie(?).
Mersi mult pentru raspuns.
la 10-08-2024 05:25 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să iei legătura cu ei, pentru că este posibil să se fi resetat ceva prin calculatoare sau altfel de probleme tehnice!
Succes!
la 11-08-2024 01:01 AM
Partea de internet fix functioneaza?
la 11-08-2024 11:44 AM
Functioneaza celelalte servicii pe care le am si anume internet fix + serviciul TV (analogic, cred) prin cablu coaxial catre un TV secundar (grila canale de baza). Doar serviciul IPTV nu mai functioneaza.
Am gasit aici o postare oarecum similara cu situatia mea, in sensul ca si eu am vazut mesajul "Nu sunteti autentificat": https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-si-setari/reconectare-iptv/m-p/153030/thread-id/3629
dar in postarea respectiva nu a scris daca, sau cum, s-a rezolvat.
Sincer, pana acum am impresia ca mi s-a dezactivat cu buna stiinta serviciul IPTV de catre Orange 😔 ; mai ales ca auzisem si zvonurile cum ca Orange vrea sa inchida serviciul de IPTV (preluat de la fostul Telekom Romania Communications)
Mersi mult pentru raspuns!
11-08-2024 12:21 PM - editat 11-08-2024 02:06 PM
Ideea e ca Orange Romania Communications (fostul Telekom Romania Communications) este acum Orange Romania. Deci ma gandesc ca printre masurile de migrare/unificare s-ar putea sa fie si asta… Se pare ca foarte multa lume se plange de modificari/ciudatenii pe partea de servicii TV in ultima vreme. Si ar fi cam mare coincidenta ca sa fie doar o simpla coincidenta.
la 11-08-2024 01:46 PM
Am fost sunat acum de la Orange, si problema s-a remediat in cele din urma, dupa un reset (reinstalare) din meniul (setarile) decodorului IPTV. Recunosc ca nu imi trecuse prin cap sa intru in meniul decodorului, sa caut o astfel de optiune (reset).
Multumesc tuturor inca o data!
la 11-08-2024 01:52 PM
Este bine că s-a rezolvat simplu și ușor. Te mai așteptăm aici în Comunitatea Orange și cu alte probleme, sugestii sau soluții cu și despre tehnologie. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor