la 12-06-2025 01:15 PM
Salut colegi,am trei probleme cu Orange TV go:
1-Se întrerupe după 3 minute
2-Dacă vreau să văd pe tot ecranul pe smarthphone,nu se vede tot conținutul
3-Este în urmă cu transmisia de peste 1 minut,față spre exemplu de Digi care are transmisia la 15 secunde în urmă
la 12-06-2025 04:47 PM
Adică este mai rapid pe live cu aceeași viteza la internet
12-06-2025 05:38 PM - editat 12-06-2025 05:38 PM
Contactează echipa aplicații Orange prin email la aplicatii@orange.com și detaliază problemele avute. Ataseaza și poze in care să arăți că funcția Fill screen (fit screen) nu este funcțională.
la 12-06-2025 04:58 PM
Vreau să spun că la Digi e mai în timp real decât în Orange TV go
la 12-06-2025 03:20 PM
Salutare!
Le scrii la aplicatii@orange.com sau din My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi ceri transfer operator. Oriunde alegi să le scrii, le trimiți și poze, ca să înțeleagă despre ce este vorba. Așa am făcut și eu cu ceva timp în urmă și nu au mai fost probleme de atunci ( cred că sunt vreo 3-4 ani de atunci). Le lași și un număr de telefon și adresa de email asociată Orange tv go, dacă alegi să le scrii la acea adresă de email.
Baftă!
la 16-06-2025 10:56 AM
@Alin87, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 16-06-2025 11:09 AM
Am luat legătura cu aplicații Orangepână acum nu s-a rezolvat nimic
la 18-09-2025 12:50 PM
Salutare,s-a rezolvat problema de la punctul 1 cu întreruperile,fiind o problemă generală,dar funcția fill și fit în aplicație nu există iar delay-ul este tot același întârziat peste 1 minut,am trimis feedback o lună în urmă.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor