anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme conexiune TV

Adina-Irina
Junior entuziast

Buna ziua, as avea niste nelamuriri, legate de familia mea formata din persoane varstnice:

1. S-a propus instalarea de retea tv prin fibra optica in locul fostei retele prin satelit. Titularul abonamentului a fost de acord. Echipa tehnica trebuia sa vina sambata, au anuntat ca NU mai vin, fara sa confirme o alta zi. Luni difuzarea de servicii tv prin satelit "s-a taiat", echipa cu fibra optica nu a venit nici luni, nici marti. Nu se stie cand vin. E normal asta??

2. De ce unii angajati din call centre nu ofera informatii minimale cuiva care are datele personale ale abonatului? Adica abonatul daca e in varsta si nu stie suna sa astepte dupa roboti, de ce nu imi poate spune mie din call centre CAND vine echipa tehnica sa remedieze?

3. E normal sa platesti serviciile integral si sa nu beneficiezi 2-3-4 sau cine-stie-cate zile de acel serviciu?

Multumesc tuturor.

 

18 Răspunsuri 18

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Având în vedere că vorbim de persoane în vârstă ar fi fost mult mai bine dacă ați fi făcut contractul pe numele dumneavoastră.

Este corect ca operatorii serviciului clienți să nu de-a informații unei persoane care nu este titularul?

Da este foarte normal, titularul este singurul care are drept de decizie asupra serviciilor contractate.

Puteți vorbi cu un operator atunci când sunteți alături de titular folosind telefonul pe modul speaker.

De asemenea dacă titularul are cont my Orange puteți comunica cu operatorii prin chat.

Este normal sa plătiți serviciile și să nu beneficiați de acestea?

Absolut nu, întotdeauna cereți compensații daca nu beneficiați de un serviciu pe care îl plătiți.

O seara faina!

Multumesc de informatii. Titularul are abonament de prin 1985.... deci, "a imbatranit" odata cu el, practic retelele au fost achizitionate rand pe rand de diverse companii din 89 incoace, iar el si-a pastrat abonamentul la toti. Ne incurca si distanta, nu locuim in aceeasi localitate, ci la peste 100 de km distanta. 

Subliniez, nu am cerut date personale sau modificari, ci o informatie simpla: "Cand vine echipa, va rog?" Nu era nimic care sa pericliteze in vreun fel titularul sau abonamentul respectiv.

Intrebarea legata de intreruperea unui serviciu si lipsa informatiilor cu refurnizarea acestuia a ramas fara raspuns. Am stat cu totii pe telefon ore cu ei, insa rezultatul e unul singur : "rezolvam". Nu zice nimeni cand. Intre timp, la 40 de grade singurul lucru pe care il poti face e sa stai la tv. Daca ai... 😞

 

Anonim
Neaplicabil

Din păcate cred că nici operatorul nu știa data la care urmează să vina echipa și probabil a transmis problema mai departe pentru a se obține mai multe informații.

Puteți încerca să faceți și o sesizare scrisă prin formularul de contact sau prin chat.

Multumesc pentru ajutor!

Buna seara,

Solutia de viitor este o cesiune a abonamentului, pe numele altcuiva. Discutia referitoare la titular si ce informatii se pot furniza e una mai ampla si nu are rost sa intru in detalii. Dar da, situatia e cunoscuta.

Dupa cum am zis, solutia pe termen lung este cesiunea. Se poate face intr-un Orange Shop, in prezenta, si cu acordul ambelor persoane. 

Client Orange

Multumesc de informatii!

FLo1
#StarMember

@Adina-Irina: Astfel de experiențe sunt neplăcute, dar au soluții simple: preluarea contractului prin cesiune. Este valabil în special pentru contractele de utilități unde vei avea aceiași abordare. De ce? "Unde-i lege nu-i tocmeală".

1. Da, este normal. Am contractat montarea unor termopane. Cei de la magazin, după semnarea contractului și încasarea banilor nu mai știu nimic. Știu doar că "veți fi contactat de echipa tehnică, cea care asigură montajul.". Este normal aceasta?

2. M-am oferit să prezint o foto cu CI-ul, să-i arăt SIM-ul că e la mine, pentru niște detalii ale abonamentului personal, la un alt operator. Doar cu originalul de CI, ca la bănci de altfel, a fost singura cale. Legea-i una pentru toți. 

3.Perioada în care nu ai beneficiat de servicii va fi dedusă (scăzută) ulterior, în funcție de durata concretă. Soluția? Contactarea echipei tehnice pentru stabilirea unei noi date de instalare.

Între timp, preluarea contractului în cauză pentru o gestionare mai facilă este în avantajul tău. Când? Depinde de timpul când puteți împreună cu tatăl tău să mergeți într-un Shop. Detalii despre cesiune ai aici. Succes.

Adina-Irina
Junior entuziast

Multumesc pentru raspuns.

Referitor la punctul 1. NU, nu este normal. Nu consider ca este corect sa imi "tai" un serviciu atata timp cat nu mi-l oferi pe celalalt. La urma urmei, actul acesta a fost initiat de Ia Orange, nu de abonat. Abonatul nu e cerut expres modificarea, ci i s-a oferit. Da, "oferta".

Credeam ca gasesc pe cineva cu o solutie la aceasta situatie. Orange Communication pretinde ca nu poate face reconectarea, cei cu fibra optica nu se stie cand vin. Intre timp abonatul sta si se uita pe pereti. In urma conversatiei cu cei de la oferta de fibra optica s-a "deconectat" televiziunea prin satelit a celor de la Orange Communication. Deci, angajatul Orange a facut o cerere in acest sens. De ce s-a facut o cerere in acest sens daca nu se stie cand se face reconexiunea prin noua modalitate? Mie nu mi se pare normal, va rog sa ma scuzati.

Pot să revin cu același exemplu de termopane: comandă finalizată, dar "tehnicul" aduce o sticlă zgâriată, sau o ciobește la montare. Clientul rămâne o perioadă (până la o nouă comandă) cu sticla nemontată doar pentru lipsa de profesionalism a celor de la tehnic. Și da, se întâmplă, nu voit, dar suntem oameni. 

Adina-Irina
Junior entuziast

Multumesc de exemplificare. Este corect, suntem oameni, putem gresi, va dau totala dreptate. Problema este dificultatea de a fi contactati (s-a trecut ieri de 3 ori prin tehnic si de alte cateva ori prin comercial, fara ca cineva sa poata lamuri situatia in vreun fel) si de a oferi un raspuns la o situatie neplacuta (cand si cum se poate rezolva, ce solutii concrete exista etc). Inflexibilitatea legata de proceduri specifica Romaniei, lipsa solutiilor intr-o anume situatie, lipsa de reactie a angajatilor Orange lasa f mult de dorit... De asemenea,  foarte mare diferenta intre amabilitatea personalului din call center de la Orange Communications (nota 10+) si Orange (prefer sa nu le dau nota...)

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

 Vorbesc în calitate de client foarte vechi pe tv, atât pe fibră, cât și pe satelit, care are acum fibră în două locații și care s-a mutat la un moment dat și a avut nevoie de alte instalări.

1. Se poate să se amâne, dar trebuie stabilit exact când vine și ținută cumva legătura, cu echipa de instalare sau cei de la Orange;

2. Nu au voie să dea informații altcuiva, dar poți face cesiune pentru servicii și le poți administra ulterior fără probleme. Totuși, până una-alta, ar trebui să existe un pic de înțelegere și să se rezolve situația cumva.

3.Serviciile vor fi facturate din momentul instalării, pentru că nu se poate emite factură fără să fie disponibile serviciile.

Sper să rezolvați cumva!

Eventual, le scrieți din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj).

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Avem un caz clar de necomunicare intre departamentele Orange.

Orange nu a învățat încă că un client informat este un client mulțumit și loial.

Clientul este ignorat total și se merge pe principiul "lasă că știm noi mai bine".

Adina-Irina
Junior entuziast

Buna ziua. As dori sa stiu in cat timp vin sa instaleze fibra optica pt tv daca nu au echipamente. Au sistat vechiul serviciu, care era tot de la ei, deci momentan, de o saptamana nu exista serviciu tv pt abonat. Nu se pot urgenta situatiile de acest gen? S-a incercat la telefon etc etc. Nimic.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate se pare că nu ați rezolvat încă situația.😞

Doar Orange cunoaște această informație legată de echipamente însă nu ar trebui sa fie probleme daca cu adevărat se dorește (se pot transfera echipamente dintr-o zonă în altă).

Doar cerere de informații periodice pot grăbi lucrurile cât și sesizările repetate.