la 14-08-2024 09:25 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 09:49 AM de DanielaH
Buna seara, am o situație în Bacău, am o sesizare deschisă cu numărul 102509950 și se pare că Orange nu dorește remedierea ei sau o întârzie.
Situația sta astfel: ieri 13.08.2024 la ora 11.20 am rămas fără servicii (tv, internet și voce fixă), in urma investigațiilor am descoperit că a fost tăiată fibra optica de pe toți stâlpii din cartier. Se pare că cei de la primărie au tăiat, întrucât Orange a avut termen sa îngroape fibra in subteran, termen pe care nu l a respectat. S a deschis tichetul de mai sus, a venit un domn, a constatat că e fibra tăiată și a plecat. Cei de la call center ne au comunicat că au probleme cu o centrala.....fapt adiacent, normal că dacă nu e fibra optica, nici centrala nu funcționează. Astăzi a venit alta echipă, a constatat că nu pot suda fibra, deoarece se schimba stâlpii și nu mai au voie sa urce fibra pe stâlpi. Și noi abonații ce facem? In zilele următoare voi face sesizare la ANPC și Ancom, inclin sa cred că asta e singura soluție.
16-08-2024 05:51 PM - editat 16-08-2024 05:57 PM
Salut,
Din ceea ce spui tu Orange dorește să rezolve problema insa sunt probleme de comunicare între primărie și Orange .
Sansele ca rezolvarea sesizării sa se facă rapid sunt mici.
Poți cere compensații pentru perioada in care nu ai beneficiat de servicii.
Cu ANPC și Ancom nu știu dacă vei rezolva ceva deoarece sistarea serviciilor nu a fost din vina directă a furnizorului.
la 17-08-2024 11:22 AM
Cea mai rapida șansă de rezolvare este Ancom și ANPC, deoarece Orange a fost somat de către primărie să își mute infrastructura in subteran, însă indolenta este la ea acasă. Toți ceilalți furnizori și au mutat deja infrastructura și nu au fost probleme, deci e clara situația. Mulțumesc.
la 17-08-2024 11:38 AM
Daca tu consideri că acest lucru va grăbi procedura de reconectarea la servicii atunci poți face aceasta plângere.
Însă eu cred că Orange face toate eforturile din proprie inițiativă deoarece este și în interesul acestora sa nu primească plângeri.
Tu cunoști cel mai bine situația în zonă, in ce stadiu sunt lucrarile.
Posibil sa aibe nevoie și de aprobări.
la 17-08-2024 12:32 PM
Sunt de acord că vor fi necesare aprobări, dar, având în vedere că la adresa exista 2 contracte de același tip, Orange, companie care își respectă clienții, ar putea veni cu o soluție temporară pentru furnizarea serviciilor și reducerea disconfortului provocat de ignorarea cererilor autorităților. Iar sesizarea la Ancom și ANPC este pentru a preveni pe viitor astfel de cazuri.
la 17-08-2024 12:55 PM
Soluția temporara în cazul meu daca spre exemplu Digi mi-ar opri serviciile ar fi sa folosesc Digi tv online/Orange tv go/ Acasă tv iar pentru internet as folosi un abonament de telefonie cu date mobile nelimitate (soluție pe termen scurt).
Bine, acum depinde și de semnalul din zona.
Astfel de situații.se mai întâmplă, fie din vina Orange cum este cazul acum fie din alte motive, întotdeauna trebuie sa avem un plan de rezerva.
Plângerea la ANPC îți va asigura cel puțin compensațiile pentru perioada in care nu ai beneficiat de servicii, lucru pe care îl puteai obtine și tu prin comunicarea cu Orange.
Probabil și Orange se gândește la o situație de compromis pentru reconectarea serviciilor.
Însă comunicarea cu clienții lasă de dorit, încă nu au înțeles că un client informat este mai înțelegător.
Sper sa rezolvi cat mai repede.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor