
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2022 11:00 AM
Recent am văzut ca am fost comutat de pe Telekom pe orange asa ca mi am facut un cont , cand am incercat sa imi achiziotionez un abonament de internet am primit o eroare iar la restul opțiunilor sunt anunțat ca nu am un nr Orange având aceași problema si pe Telekom
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2022 03:02 PM
Golyat, bun venit in Comunitate!!!
Pe ce aplicație ți-ai făcut cont?
"Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix
Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.
La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.
Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.
Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.
Cumpărăturile de servicii de pe site
Dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Orange Romania Communications, puteți utiliza formularul disponibil pe orange.ro sau numarul 021 9890, pentru a intra în legatura cu echipele de vânzări."
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2022 01:34 PM
Salut!
Poți încerca să contactezi un reprezentant local și poți avea surpriza să constați că prețurile sunt mult mai ok. Dacă nu, poți să contactezi Orange la Serviciul Clienți ( 0374300300 sau 300) și cred că se va găsi o rezolvare.
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2022 01:53 PM
Ar trebui sa mearga cu codul client si parola avute la telekom pe hellofix.ro

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-04-2022 03:02 PM
Golyat, bun venit in Comunitate!!!
Pe ce aplicație ți-ai făcut cont?
"Aplicația My Account Fix a devenit My Orange Fix
Pentru actualizarea numelui aplicației nu este necesară reinstalarea aplicației, ci doar actualizarea ei.
La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link către App Store/ Google Play.
Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizează.
Datele de logare, setările și serviciile disponibile rămân aceleași.
Cumpărăturile de servicii de pe site
Dacă veți dori să achiziționați servicii sau telefoane, ca și client Orange Romania Communications, puteți utiliza formularul disponibil pe orange.ro sau numarul 021 9890, pentru a intra în legatura cu echipele de vânzări."
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications
