De când Orange a achiziționat Telekom routerul merge dar nu este internet de 3 zile

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2022 05:56 PM
l-am restartat de multe ori in zadar.
Încerc de 3 zile sa vorbesc cu o singura persoana de la orange dar nici pe telefon nu pot ajunge deoarece nu sunt abonat orange - doar mi-a fost transmis contractul de la telekom către orange. Am încercat sa scriu email si deasemenea fără răspuns. Am încercat sa gasesc pe site cum sa imi anulez abonamentul & primesc banii plătiți in avans de tot deoarece am nevoie URGENTA de internet si nici aici nu pot găsi ajutor.
Ce pot sa fac?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2022 06:01 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-04-2022 08:14 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2022 04:25 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2022 04:46 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-04-2022 06:38 PM
@remorework, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o și pentru toate neplacerile prin care ne spui că ai trecut. Mai este de actualitate problema? Ai reușit să iei legătura cu colegii noștri? Pe ce adresă ai trimis e-mailul? Poți suna, așa cum a spus și Vio73, pe numărul lung de la Serviciul Clienți 0374300300.
@mschumiv, oferta de care ești tu interesat se acordă în functie de disponibilitatea resurselor tehnice de la adresa la care sunt instalate serviciile fixe respective.
Fiind vorba deci de o situație punctuală care implică analizarea contului tău personal și de date personale care nu pot fi făcute publice în Comunitate, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate.
Vă așteptăm să reveniți cu vești bune.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-04-2022 10:42 PM
