anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Mutare cabluri de pe fațada clădirii

MrFrankie
Începător

Salutare,

In curand voi renova fatada cladirii si trebuie sa inlaturam cablurile si cutiile adunate pe zidul casei ca pe stalpii vechi de telegraf. Cei de la NetCity au fost amabili si au zis ca se ocupa de partea lor, au facut imediat sesizarile catre providerii care folosesc infrastructura lor, insa inteleg ca pentru Orange trebuie sa deschid eu direct un ticket separat. Una din cutii este ex-Romtelecom, actualmente Orange.

Intrebarea: Exista un contact prin care ma pot adresa direct echipei care se ocupa de infrastructura si de astfel de lucrari?

Multumesc,  

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Singura varianta este sa faci o sesizare prin sectiunea de contact (in josul paginii). Singura buba e ca sunt proceduri care trebuie urmate privind modificarea cablarii. Au trecut si pe la mine la firma si mi-au zis ca dupa ce termina ei, furnizorul de internet va veni peste 2-3 luni (minim) pentru modificarile infrastructurii lui, si abia dupa ce face modificari cablistul facem si noi la interior (daca este nevoie).

Sper ca intelegi de ce mai intai trece NetCity si, dupa ce termina o zona, abia atunci vine cablistul si face modificari (nu prea se poate simultan intrucat nu este fezabil/nu prea se stie cati clienti trec prin NetCity pe o strada si cati trec pe alta). Eu sunt in situatia sa am sediul firmei pe colt de strada si NetCity a facut sapaturile pe un colt, dar infrastructura se afla pe cealalta latura/strada si nu stie cand primeste avizarile (practic, sund doua adrese diferite). Cei de la Orange vor trebui informati de cei de la NetCity de lucrari (preferabil inainte de a le incepe) pentru a face si ei programarile, desi, dupa cum descri situatia, pare ca NetCity deja a terminat lucrarile si informatiile abia acum le-a dat privind lucrarea de la adresa, nu inainte, cum era normal.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

Singura varianta este sa faci o sesizare prin sectiunea de contact (in josul paginii). Singura buba e ca sunt proceduri care trebuie urmate privind modificarea cablarii. Au trecut si pe la mine la firma si mi-au zis ca dupa ce termina ei, furnizorul de internet va veni peste 2-3 luni (minim) pentru modificarile infrastructurii lui, si abia dupa ce face modificari cablistul facem si noi la interior (daca este nevoie).

Sper ca intelegi de ce mai intai trece NetCity si, dupa ce termina o zona, abia atunci vine cablistul si face modificari (nu prea se poate simultan intrucat nu este fezabil/nu prea se stie cati clienti trec prin NetCity pe o strada si cati trec pe alta). Eu sunt in situatia sa am sediul firmei pe colt de strada si NetCity a facut sapaturile pe un colt, dar infrastructura se afla pe cealalta latura/strada si nu stie cand primeste avizarile (practic, sund doua adrese diferite). Cei de la Orange vor trebui informati de cei de la NetCity de lucrari (preferabil inainte de a le incepe) pentru a face si ei programarile, desi, dupa cum descri situatia, pare ca NetCity deja a terminat lucrarile si informatiile abia acum le-a dat privind lucrarea de la adresa, nu inainte, cum era normal.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă vrei să te adresezi celor de la Orange, trebuie să le scrii din secțiunea Contact  , mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj, apoi completezi câmpurile aferente. Dacă nu găsești o rubrică anume, completezi la ,,Altele".

Baftă multă!

 

Multumesc pentru info @Pololică  si @Vio73 !
NetCity mi-a spus ca Orange nu lucreaza prin infrastructura lor, deci e o lucrare independenta de cea pe care o va face NetCity, asadar pare ca trebuie sa ma ocup singur de comunicarea cu Orange.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Cu mare plăcere!

Speram sa oferim raspunsuri mai bune.

Te mai asteptam in comunitate!

FLo1
#StarMember

@MrFrankie: Astfel de operațiuni se fac de multe ori pe "persoană fizică". De ce? La unii nu le pasă, alții nu răspund, alții promit și nu mai vin, dar cam toți vor sări cu amenințări verbale și întâlniri la judecătorie dacă te atingi de infrastructura lor. E valabil la toți, deși imobilul este al tău. Am avut distracții în urmă cu peste 5 ani, indiferent că a fost UPC, Telekom sau RDS, toți au abordat la fel problema. Ce am făcut? Am luat cleștele și am făcut curat personal. Și a fost bine și în ziua de azi.