anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot accesa HBO Max

Corina19D
Junior

bună

ma poate ajuta cineva cu o informație referitoare la max?de când aplicația a fost schimbată nu mai pot accesa max,deși plătesc lunar pentru ea la orange când vreau să intru mă pune să achiziționez un nou abonament.Multumesc 

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poate de ajută informațiile de aici .

Dacă nu te ajută, ia legătura cu un consultant din Chat Djingo, adică de aici  și ceri transfer operator.

Sper să reușești!

din păcate am încercat ceea ce îmi spui și tot același lucru îmi spune,singura variantă este să iau legătura cu un operator 

Da, atunci încerci varianta respectivă! Eu sunt tot client, ca și tine.

Baftă!

delfinas
#StarMember

Aplicatia e actualizata? Ai dezinstalat-o/reinstalat-o?

Eu cand am pb cu Antenaplay si ma vede ca nefiind abonata, desi sunt logata in cont, ma deloghez si ma reloghez. Poate  merge si la Max.

DanielaH
Moderator

@Corina19D, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Bună ziua,

Momentan nu am reușit să iau legătura o să încerc în această după amiază 

Salut. Am și eu aceeași problema - de vreo 2 zile mi-a dispărut abonamentul  Basic conectat profilului meu pe Max prin Orange, imi zice sa îmi iau singur un abonament din cele disponibile. Am făcut ticket, m_a sunat de la tehnic și m-a direcționat la comercial cred, unde după 20 min asteptare pe linie mi s-a inchis. Am sunat de mai multe ori înapoi, efectiv nu trec de Gia cu problema asta... Ma duce aiurea... 

Asta am încercat și eu toată sapt și nimic.mai am contract până în octombrie o să renunț până la urmă ca nu îmi convine să plătesc niște bănuți degeaba dacă nu beneficiez de servicii 

3 zile mai târziu și 2 tickete redeschise (și apeluri lungi, azi unul de 43 min) tot acolo sunt. Efectiv un astfel de nivel de suport este din alta lume :(. Nu știi dacă te mint, daca habar n-au sau dacă asa au fost învățați sa te prosteasca ca să mai scoată bani. Efectiv nu ai cu cine vorbi, unora a trebuit să îi ghidez eu pe site Orange și au rămas uimiți 'noi nu știam asa'. Solicitarea mea e tot în analiza (dar Sla și-l fac pt ca închid tichetele fără rezolvare). Mâine aștept sa ma sune altul sa repetam discuția a 4a oară.