anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Logare in aplicatia voyo prin Orange COMUNICATION

memo25
Junior entuziast

Buna ziua

De ce aplicatia Voyo nu permite logarea prin Orange COMUNICATION, ci doar prin Orange Romania?

In browser sunt disponibili pentru logare ambii operatori 

Sa se inteleaga, NU VORBESC DE ABONAMENT NOU!!!!

Va rog nu scrieți pe langa subiect !

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Nu se mai pot face abonamente Voyo prin Orange, trebuie sa te abonezi direct pe site-ul Voyo, cu cardul bancar.

DETALII: https://voyo.protv.ro/termeni-si-conditii

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Vio73
#StarMember

Salut!

Din câte știu, ca nou abonat nu se mai poate deloc, deci nici la Orange de ceva timp!

Adică doar pentru clienții vechi, pentru cei noi, nu mai merge pentru nimeni, nici Oro.

Detalii ai aici. 

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salutare!

Un răspuns concret îl poți obține contactând voyo prin formularul de contact:

https://voyo.protv.ro/formular-contact 

 

delfinas
#StarMember

Nu se mai pot face abonamente Voyo prin Orange, trebuie sa te abonezi direct pe site-ul Voyo, cu cardul bancar.

DETALII: https://voyo.protv.ro/termeni-si-conditii

memo25
Junior entuziast

Eu am abonament activ de mult timp!

 

De acord, si eu am avut, dar acum nu mai am prin Orange, pt ca nu mai e un serviciu oferit de Orange. Il vrei activ in continuare, accepti alt mod de plata.

memo25
Junior entuziast

Pai in browser pot selecta Orange COMUNICATION ca si mod de logare si vizionez continutul voyo fără probleme 

Eu nu mai inteleg! Mai sus ai scris ca "De ce aplicatia voyo nu permite logarea prin Orange COMUNICATION, ci doar prin Orange Romania?". Sa inteleg ca mai poti sa  te loghezi, totusi, prin OROC? Daca reusesti sa folosesti contul de ORO/OROC pt logarea in VOYO, probabil ca e ultima luna in care poti face asta, pt ca abonamentul se plateste in avans si pt luna asta ai platit luna trecuta.

memo25
Junior entuziast

Da,te poti loga fara probleme prin OROC dar doar in browser,in aplicatie NU!

DanielaH
Moderator

Salut!

Confirmăm și noi că, așa cum spune și delfinas, logarea în aplicație prin Orange nu mai este posibilă deoarece opțiunea Voyo a fost scoasă din oferta Orange.

memo25
Junior entuziast

Pai si atunci de ce iti da voie in browser?

MihaiC99
Campion

@memo25 cel mai simplu ar fi sa contactezi  VOYO prin formularul lor de contact; vei primi un răspuns oficial. De asemenea, poți posta aici răspunsul primit pentru a ajuta și alți utilizatori aflați în aceeași situație.

https://voyo.protv.ro/formular-contact 

memo25
Junior entuziast

Ne lungim degeaba!

A fost o întrebare scurta si la subiect,nimeni nu știe raspunsul din ce vad!

Am contactat inca de ieri VOYO si au spus ca vor reveni cu un raspuns 

Motivul pentru care am intrebat aici e ca m-am gândit poate cineva a întâmpinat aceasi problema si cum a rezolvat, dar observ ca va trebui sa astept raspunsul de la VOYO.

Hai sa-ti dau eu un raspuns: la mine NU mai merge sa ma loghez in Voyo, nici in aplicatie, nici in modul desktop, cu credentialele ORANGE!!! Tu esti un caz fericit, inca mai ai acces la contul Voyo, fie si doar  prin browser, dar cred ca e ultima luna cand vei mai putea folosi contul Orange.

Multumit?

memo25
Junior entuziast

Am sunat ieri la serviciu clienti VOYO,am explicat problema,au ramas si ei surprinsi!

adica daca nu se mai oferea acest serviciu ma gandesc ca mi se spunea clar ca nu mai este posibil!