08-07-2023 11:56 AM - editat 08-07-2023 11:57 AM
Bună ziua, m-am mutat de curând în chirie intr-un bloc finalizat în 2021. Constructorul blocului a dat exclusivitate la internet și televiziune doar Telekom( Orange acum). Toate bune si frumoase pana când am mers la Orange sa fac contractul de internet și televiziune. La magazin am fost anunțat ca Orange nu are porturi libere în bloc ca să ma conecteze și pe mine ,și ca în maxim 14 zile problema o sa fie rezolvata . Au trecut 14 zile ,nu am fost anunțat de catre nimeni nimic . Ieri am sunat la relații cu clienții și operatorul de acolo mi-a spus ceva de genul ca e vine mea ca m-am mutat prea târziu și nu am prins port liber ... ca Orange n-are vina .
Întrebarea mea este: Sunt șanse ca să vina sa schimbe cineva porturile sa pună mai multe ?Sau nu o sa pot sa-mi pun niciodată internet aici în acest bloc .
Mulțumesc!
la 08-07-2023 12:21 PM
normal ar fi trebuit sa aibe porturi cât sa acopere toate apartamentele din bloc, numai la orange vezi așa ceva, la digi nu exista sa nu ai loc liber in cutie. Din păcate trebuie sa insisti cu sesizările poate vor veni. Exista și soluția cu tv prin satelit și internet prin modem 4 g
la 08-07-2023 12:26 PM
Tv și net prin satelit nu prea sunt de acord . Nu e semnal asa bun și nu o sa meargă bine ..
Ei s-au scos imediat spunând ca e vina constructorului ca nu a dat numărul de apartamente exact ,cu toate ca nu îmi vine sa cred ..
În 2023 sa nu poți sa îți bagi internet și tv asta spune multe despre serviciile Orange..
08-07-2023 12:45 PM - editat 08-07-2023 03:21 PM
O mica adaugire din partea mea.
Telekom Fix nu este Orange. Cel putin nu Orange Romania SA. Cele doua sunt (inca) institutii diferite.
Telekom Fix = Orange Romania Communications. Si da, stiu, suna similar, dar nu e deloc acelasi lucru.
Problema? Problema e ca din moment ce infrastructura este a Telekom-ului (actualmente OROC), si solicitarea respectiva cred ca ar trebui facuta tot intr-un magazin OROC, nu Orange. Nu mi-e foarte clar cum sunt gestionate sesizarile astea, dar cred ca trebuie sa ajunga la OROC, nu la Orange Romania.
Dar, ca idee, ar trebui sa existe deja suficiente porturi pentru tot blocul. N-am mai intalnit problema asta, asa ca n-as sti sa-ti zic cum se rezolva. Tot ce mi-a sarit in ochi, si am zis ca poate ar fi bine de clarificat, este faptul ca Telekom este asociat cu Orange Romania. Si...cu toate ca a fost cumparat de grupul Orange, din cate stiu, cele doua opereaza in continuare ca institutii diferite. Cel putin momentan.
la 08-07-2023 02:38 PM
Salutare!
Nu știm noi să-ți răspundem aici, majoritatea fiind tot clienți, ca și tine, dar trebuie să le scrii la adresa de email sesizari@orange.com sau din secțiunea Contact și sper să primești răspunsul dorit.
Din secțiunea Contact, poți să le scrii de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Trebuie să pună un ODB cu mai multe porturi!
Baftă multă !
la 08-07-2023 03:59 PM
08-07-2023 04:24 PM - editat 08-07-2023 04:25 PM
Da, cred că n-au nevoie de clienți! Nu puteau să trimită repede pe cineva să schimbe ODB-ul ăla?
08-07-2023 02:43 PM - editat 08-07-2023 02:48 PM
Nasol, aia de la Telekom niciodată nu au fost nici ei prea competenți. Sa pui într-un bloc o cutie cu mai putine locuri decât apartamente este stupid. Acum cauta și motive nefondate ca să-și acopere incompetenta. Proprietarul le-a dat sigur numărul total de apartamente. Puteau și ei sa le numere la fata locului când au venit sa monteze, în cazul în care nu au primit informația asta. Dacă nu, la prima sesizare vii și rezolvi problema, nu comentezi aiurea doar ca să te afli în treaba și problema rămâne tot nerezolvata. Acum, Orange România Communications a preluat angajații de la Telekom. Operatorul Orange care a putut sa spună prostia ca e vina ta ca te-ai mutat prea târziu și nu ai mai prins loc în cutie, nu are nimic în capul ala, e gol și bate vantul, ca să nu zic mai urat. Trebuie dat afara urgent pentru ca face doar deservicii companiei și asa ceva nu trebuie sa vorbească cu clienții și sa dea el soluții. Nu ai cum sa spui asa ceva. E de noaptea mintii... Nu poți rezolva decât dacă insiști cu solicitările la Orange România Communications. Poate va adunați mai mulți care nu aveți loc în cutie și faceți solicitări comune sau separat și tot insistați pana vin și rezolva problema...
08-07-2023 04:02 PM - editat 08-07-2023 04:03 PM
08-07-2023 04:52 PM - editat 08-07-2023 04:57 PM
Nasol, e destul de aiurea. Totuși Oroc e încă separata de Oro, dar Orange i-a luat sub aripa lor și trebuie sa își asume și sa rezolve ei problema. Ca nu au resursele necesare, tind sa cred ca asa este, deoarece Oroc merge pe pierdere si este în pragul colapsului, se îndreaptă cu pași repezi spre faliment datorita scăderii rapide a numarului clientilor. Au disponibilizat deja foarte mulți angajați și e posibil ca să fie si în imposibilitatea de a mai achiziționa echipamente noi. Oricum, Orange trebuie sa își asume și sa rezolve ei problema, ca totuși sunt acționarii majoritari ai Oroc...
la 08-07-2023 04:28 PM
Ce infrastructura de internet exista in bloc? ORO si OROC fiind inca firme diferite, inca functioneaza (tehnic) separat, chiar daca au reclame/magazine care le acopera ambelor serviciile.
Tin minte ca atunci cand m-am mutat si eu (bloc 2018), telekom oferea doar 25Mbps, UPC nu mi-a raspuns, Orange nu oferea la adresa, iar Digi erau singurii care cablasera blocul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor