la 20-09-2024 05:08 PM - editat ultima oară la 20-09-2024 05:34 PM de MihaelaA
Se mai confrunta cineva cu astfel de probleme? La noi sunt cate 2-3 episoade saptamanal... practic din 7 zile, 5 nu avem internet! De semnal nu mai vorbim! Amuzant e ca Orange ne contacteaza pe numarul de Digi si ne propun abonamente! Cea mai distrusa retea posibil! Telekom era de departe mai ok!
la 20-09-2024 05:23 PM
@Dyodor22: Astfel de lucrări și probleme sunt cauzate de eventuale lucrări sau lucrări de care se pare că se știe. Situația va reveni după finalizarea acestor lucrări. Numărul pe care ești contactată este cel menționat de client ca număr de contact. Numărul de contact nu este ales de operator.
la 20-09-2024 07:00 PM
Vorbesti in necunostinta de cauza, depasit de situatie, ca intreg Orange-ul de altfel!Suntem in situatia asta decand Orange a preluat Telekom-ul in zona...ba mai mult, la un moment dat ne-au anuntat ca desfiinteaza toata reteaua de cupru, ca "isi iau jucariile si pleaca acasa" si ca putem pastra televiziunea daca vrem!"Numărul pe care ești contactată este cel menționat de client ca număr de contact. Numărul de contact nu este ales de operator. " Ce n-ai inteles tu, este ca Orange nici macar nu are semnal aici, in zona!Deci de voie de nevoie, Orange ne contacteaza pe Digi!Tot ei vor ajunge si cu fibra optica in zona si mizeria asta va disparea!Probabil si multi dintre voi, astia, care de cele mai multe ori nu aveti habar ce vorbiti!
la 20-09-2024 09:47 PM
Orange are rețeaua într-o continuă dezvoltare. Dacă un client rămâne ancorat în trecutul serviciilor oferite de către unii operatori cândva este strict alegerea acelui client. De asemenea, tocmai pentru că sunt "în cunoștință de cauză", menționez (nu pot să "vorbesc" în scris) că am ales rețeaua cu facilitățile cele mai favorabile mie ca și client, ceea ce vă recomand și dumneavoastră să faceți. A vă ancora într-o situație doar pentru a vă afla într-o situație de conflict cu un operator / furnizor de servicii este o abordare greșită și consumatoare de timp.
Și un alt aspect: "De voie de nevoie"??? De parcă Orange știa numărul de dumneavoastră de la Digi și insistă să vă contacteze pe acesta. A fost alegerea dumneavoastră de a-l menționa pe acesta ca număr de contact, nu al Orange. Mult succes în alegerile dumneavoastră, pentru că rezolvarea acestor situații expuse aici au ca punct de plecare în rezolvarea lor alegerile clientului.
la 21-09-2024 12:25 AM
Orange se duce de râpă. Dezvoltare pe **beep**. Au cumpărat partea fixă de la TELEKOM și nu au investit un leu in rețea. Oferă servicii pe aceeași infrastructura. La mobil este jale cu ei. Pe hârtie spun că oferă o anumită viteză la intrtnetul fix dar în realitate oferta pe jumătate sau pe sfert.
la 21-09-2024 05:41 AM
Orange își dezvoltă continuu rețeaua de cablu, nu știu de unde vii tu cu afirmația asta. La mine, în Argeș, au tras fibră aproape peste tot. Am văzut că peste tot spui așa, dar dacă nu este la tine, asta nu înseamnă că nu este pe nicăieri. Am văzut că promovezi Dogi peste tot, dar la mine nu mergea rețeaua fixă de la Digi, deci nu este peste tot la fel. Fiecare dintre noi are dreptul la o opinie și este evident că sunt și locuri unde nu funcționează. Dar e valabil și pe la alții în unele locații. Că au unele probleme, este evident, dar nu e în general!La mine, atât în oraș, cât și la țară, am viteze de peste 200 Mbps pe mobil cam tot timpul, iar pe fix, zboară.
Hai să nu mai generalizăm, că nu există operatorul minune!
la 20-09-2024 05:52 PM
Salutare!
Îmi pare rău să aud așa ceva! Nu înțeleg și este pentru prima dată când aud că sunt probleme periodice!
Probabil e ceva mai grav, care nu se poate rezolva, că altfel nu pricep!
Numărul este cel pe care l-ai lăsat, evident!
Faceți o sesizare comună, în care subliniați faptul că nu vă place ce se întâmplă și să se urgenteze rezolvarea definitivă a problemei.
Baftă!
la 20-09-2024 07:02 PM
I-auzi!!!Cat de rau iti pare?:))) E un caz izolat, nu?!:)))) Vezi de treaba ta, bre!
20-09-2024 07:28 PM - editat 20-09-2024 07:31 PM
Nu sunt angajat Orange și nici nu jignesc pe nimeni. Încerc doar să ajut, cum pot și mă pricep! Restul, ar trebui să facă Orange, eu îmi ,,văd de treaba mea".
la 21-09-2024 12:26 AM
In locul tau as rezilia și aș contacta de la Digi televiziune și internet fix.
la 21-09-2024 05:43 AM
Buna,
Comunitatea este formata majoritar din clienți ca și tine.
După cum bine știi dacă la rank-ul userului nu apare moderator/admin/asistent Orange/angajat Orange cel mai probabil discuți cu un client Orange.
Din cele explicate de tine rețeaua este veche și cel mai probabil investițiile sunt limitate deoarece scopul furnizorului pentru moment este de a menține serviciile în stare de funcționare cu investiții minime.
Cum noi nu avem acces la informații din interiorul Orange cel mai bine îi contactezi pe aceștia și poți cere upgradarea infrastructurii însă totul depinde de numărul de clienți din zona.
Weekend plăcut!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor