anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet foarte prost de cand am "trecut" la Orange

Sebastian1
Junior entuziast

Buna 

Am mai scris odată pe comunitatea orange despre viteza datelor mobile foarte slaba și semnalul foarte prost și se vede ca e din ce in ce mai rau.

Am vrut sa fac si eu un update la driverele de la placa video si am avut viteze ireale de sub 1kb/s secunda nu mi se pare normal asa ceva.

Tin sa Menționez ca atunci când e făcută poza era ora 2:00 deci nu cred ca era asa de încărcată rețeaua este totuși posibil sa greșesc.

844E57DD-C7A4-4F84-B12A-57D63E53137B.jpeg

6 Răspunsuri 6

FLo1
#StarMember

@Sebastian1 : de când ai trecut la Orange, a funcționat mereu așa sau este doar de o periodă încoace? Este posibil să fie o problemă de recepție și conectivitate,  ca să nu fie din cauza congestiei. Mai încearcă și în alte zone ae casei, în speranța unui semnal mai bun, mai puternic. Baftă.

Sebastian1
Junior entuziast

Salut

Am "trecut" la Orange de cand au cumparat Telekomu eu fiind initial un client Telekom.

Atunci cand eram de la cei de la Telekom netu mergea foarte bine,foarte rar sa mearga prost si cand mergea prost tinea maxim 1 ora si dupa isi revenea.

Cand cei la Orange au cumparat Telekom am fost trecut pe reteaua Orange la fel si familia mea deoarece avem abonament la cartela cu internet nelimitat etc.

Netul a mers bine si cu cei de la Orange deci este ceva care se intampla de sa zicem 3 luni incoace cam de cand am anulat routerul din casa pentru ca atunci cand eram la Telekom routerul acela era tot asa pe cartela si avea internet nelimitat cand ne-am mutat pe Orange cei de la orange or trimis o factura prea mare fata de ce plateam ca de obicei asa ca mama mea a sunat la ei si or zis ca internetul de la pachetul respectiv numai este nelimitat si acum este 60 de gb pe care i-am folosit.Si cica noi am fost anuntati printr-o scrisoare sau ceva de genu (nu am fost anuntati absolut deloc de nimic) si mama mea a intrebat daca pot sa trimita facturi si tot felu de reduceri de prin mesaj de ce nu pot pot trimite si aceasta modificare tot prin mesaj sau macar sa dea un telefon sa zica ca or sunat dar nu a raspuns nimeni.

Cand maica-mea a luat decizia sa anuleze abonamentu' respectiv a mai mers sa zicem vreo 20 de zile cum mergea inainte si dupa a inceput sa vina "problemele" acestea fiiind internet foarte prost etc cu care ma confruntam inca de atunci foarte rar intamplandu-se sa mearga cum mergea inainte.

De alte zone ale casei numai zic pentru ca daca cobor in sufragerie de la mine din camera am 3g o linie sau in baie sau in bucatarie sunt cateodata faze in care am edge sau nu am internet deloc sau semnal.

Deja iau in considerare foarte serios ca singura solutie este rezilierea contractului si portarea la alt provider.

Sper ca te-am lamurit cu situatia respectiva!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai doar 60 GB incluși, probabil că îi consumi în câteva zile și apoi trece pe limitarea de 128 kbps, care este cruntă.

Poți cere în schimb prelungirea cu o ofertă nouă, unde netul este nelimitat, fără limită de GB-iti și nu ar mai trebui să fie probleme.Pachetul costă 11 euro, dar dacă prelungiți și un abonament mobil, se reduce cu 2 euro lunar, cum este în poză.

Detalii aici:

https://www.orange.ro/abonamente/orange-net-4g/

Îi poți contacta la numărul 0374300300 sau la adresa sesizari@orange.com, din secțiunea Contact, etc.

Din secțiunea Contact le poți scrie de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Te sfătuiesc să le ceri totodată și un router capabil, ca să ai viteze bune, pentru că la prelungire o poți face ( adică odată la 2 ani). Îl recomand pe acesta:

https://www.orange.ro/magazin-online/huawei%2B-modemuri-b530-336-4g-plus-flybox-4g%252b-modem-flybox...

Sper să reușești! 

Multă baftă!

Sebastian1
Junior entuziast

Salut 

Multumesc pentru sfaturi dar eu îmi fac hotpost de la telefon la calculator prin cablu și mergea bine pana la renunțarea routerului.

Am internet nelimitat pe abonament!

@Sebastian1: Mulțumesc pentru detaliile prezentate. Ideal ar fi un abonament pe fibră. Un abonament 4G, într-o zonă cu acoperire/semnal deficitar nu va avea viață lungă. Într-adevăr, prin trecerea la Orange, device-urile mobile nu se mai conectează la antenele Telekom-ului, ci la cele ale Orange.  Posibil în zona ta semnalul să nu fie strălucitor, de aici și problema. Ca soluție pe termen lung la servicii mobile: acordă prioritate furnizorului cu acoperirea cea mai bună, inclusiv la interior, nu doar afară. 

Dacă altă soluție în afara serviciilor mobile nu existâ în zonă, atunci nu prea ai de ales altă soluție. Sau cel puțin una fără investiții majore. Succes. 

Sebastian1
Junior entuziast

Din păcate in Zona mea nu este internet prin fibra..

Pe toată lumea pe care am întrebat (digi,orange etc) au spus ca este prea scump sa adauge și la mine pe strada ceea ce mi se pare aiurea ca sunt mulți oameni pe strada mea,zici ca nu vor bani