la 10-02-2023 07:00 PM
Bună ziua!
De trei luni de zile încerc sa închid abonamentul internet și fix și cei de la Orange Comunicațion se fac plouă. Am făcut 3 cereri de reziliere și la fiecare cerere mi s-a răspuns cu același mesaj automat prin care mi se comunica ca în urma apelului cu un operator Orange am fost reținută cu o oferta Orange. Și îmi mulțumește ca am rămas cu Orange. În urma celor celor 3 cereri de reziliere făcute și în urma nenumăratelor apeluri telefonice la ei nu am fost contactată niciodată de cei de la rezilieri în legătură cu soluționarea cererilor mele de reziliere a contractului. Asa o neseriozitate față de clienți a unei firme nu am mai văzut.
In seara aceasta am trimis un ultim email la sesizări @orange@orange.com cu problema întâlnită dacă nu mi se rezolva nici acum cererea de reziliere voi face reclamație la ANPC.
la 10-02-2023 07:17 PM
Salut,
Pentru rezilieri, adresa de email pentru OROC este rezilieri@orange.com.
Din pacate, daca ai facut deja o cerere de reziliere, singura varianta este sa astepti un raspuns. Cu toate astea, daca nu ma insel, conform contractului, ar fi trebuit sa se rezilieze in max 30 de zile (poti confirma eventual cu contractul in fata). Daca timp de 3 luni de la cererea de reziliere, nu doar ca nu s-a reziliat, dar iti spune ca ai acceptat o oferta pe care n-ai acceptat-o...nu e bine. Nu e bine deloc.
La 300 / 0374 300 300 ai incercat cumva sa suni sa intrebi de statusul acelei cereri de reziliere? Daca nu, mai poti incerca, eventual, si asta...
Sper sa rezolvi in curand.
la 10-02-2023 07:45 PM
Am sunat la acel număr chiar de doua ori și mi s-a spus sa aștept sa mă sune cei de la rezilieri să-mi soluționeze cererea dar tot nu m-a sunat nimeni.
la 10-02-2023 11:36 PM
Cris, bun venit in Comunitate!!!
De ce nu incerci direct la un magazin Orange? Asa nu te mai pot plimba...
11-02-2023 09:03 AM - editat 11-02-2023 09:04 AM
Da, numai sa nu-i dea o replica de genul: abonament online/telefonic, se poate inchide doar online/telefonic, sau mai stiu eu ce BS de genul asta. :)) De parca esti clientul doamnei de la telefon, nu al firmei in sine.
Anyway, da, e si asta o varianta. Si, in functie de cine dai, poate se si rezolva.
la 11-02-2023 09:10 AM
Nu e treaba clientului sa dea de cine a încheiat contractul din partea Orange. Așa că aș merge într-un Shop Orange și nu as pleca până nu obțin rezilierea. Unele lucruri se rezolva cu un pic de efort și fata in față, nu printr-un mail pe care nu au certitudinea că-l citește cine trebuie. Mailul e doar dovada că s-a cerut rezilierea, dar nu și certitudinea că se va și rezolva
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor