la 05-06-2024 06:37 PM
Am activat cartela sim si am introdus-o in router, dar nu a ramas in lacasul ei ci a intrat in interiorul routerului, care este capsulat. Ce se poate face?. Routerul este primit de cateva zile.
la 06-06-2024 08:42 AM
Multumesc. Am solicitat depanare de la Orange, de unde l-am primit.
05-06-2024 06:47 PM - editat 05-06-2024 07:12 PM
Daca este primit de la furnizor soliciți schimbarea lui.
Daca nu îl poți duce într-un service (poate ai garanție) sau îl poți dezasambla chiar tu.
la 06-06-2024 08:41 AM
Multumesc. E primit de la Orange.
la 05-06-2024 07:09 PM
Salutare!
Nu ai decât să soliciți ajutorul de unde l-ai luat. Dacă l-ai luat online, pui o întrebare și la Orange.
E o situație neplăcută și neprevăzută!
la 06-06-2024 08:42 AM
Multumesc. Am solicitat depanare de la Orange, de unde l-am primit.
la 06-06-2024 08:45 AM
Cu plăcere! Mă bucur că s-a rezolvat!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor