la 21-06-2025 10:52 AM
Bună ziua ,
am închiriat recent două decodoare HD însă am tot încercat să le folosesc , dar pe ecran apare ca nu recepționează semnal deși totul este conectat cum trebuie .
21-06-2025 11:55 AM - editat 21-06-2025 12:00 PM
Salutare!
Cum ai închiriat? Nu ți le-a montat cineva de la Orange? Vezi că are telecomandă separată receptorul și trebuie să îi dai pornire și probabil este conectat la tv prin cablu HDMI, iar tu trebuie să alegi din tv conexiunea cu receptorul.
la 21-06-2025 02:07 PM
Funcționează în străinătate
21-06-2025 02:20 PM - editat 21-06-2025 02:22 PM
Am înțeles. Posibil să nu fie antena montată corespunzător și să nu fie semnal. Trebuie verificat semnalul și dacă se realizează recepția corect, pentru că de acolo s-ar putea să fie problema. Caută pe cineva priceput. În ce țară?
la 21-06-2025 02:30 PM
Asta apare pe ecran . Mai avem un alt decodor HD care funcționează perfect
21-06-2025 03:27 PM - editat 21-06-2025 03:29 PM
Ar trebui să funcționeze, este semnal. I-ai dat o repornire, v-ați uitat să fie cardurile introduse corect, etc? Poate reușiți cu cablu RCA, dacă nu vrea cu HDMI!
21-06-2025 05:58 PM - editat 21-06-2025 06:15 PM
Posibil să nu fie ceva setat bine, dacă are semnalul acela si nu funcționează. Ați încercat pe mai multe canale? Ați dat scanare canale?
la 22-06-2025 11:17 AM
Am încercat . Chiar nu știu ce să mai facem . O să le trimită în țară . Mi se pare absurd ca aparate noi să nu funcționeze . Am sunat și la relații cu clienții și degeaba
la 22-06-2025 11:31 AM
Ai încercat și cu alte cabluri? Ați dat scanare? Arată că ai semnal foarte bun, peste 90,% la putere și 100% la calitate. Eu vreo setare, ceva. Mai incercati la Serviciul clienți, poate dați de cineva mai deslușit.
la 22-06-2025 09:06 PM
Întrebare? Serviciul a fost activat într-o locație din țară, înainte de a se aduce în locația respectivă? Pentru că, din câte știu, se activează la cineva în Romania și apoi se duce în străinătate.
la 23-06-2025 07:12 AM
Au fost activate în țara , apoi le-am trimis .
la 21-06-2025 12:03 PM
Salut,
Ar trebui sa contactezi serviciul clienți Orange prin chatul din aplicația my Orange. Posibil sa necesite activare. My Orange app - altele - Contact și Feedback - Scrie-ne. De asemenea îi poți contacta telefonic.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
la 21-06-2025 02:12 PM
Am sunat și mi-au zis ca sunt activate cartelele
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor