la 10-03-2025 07:42 AM
Bună dimineața !
Mai exact de vineri noaptea tv-satelit,decodorul nu mai funcționează,nu mai primește signal ,menționez ca îl am amplasat în afara tari .Este prima data in 20 de ani când întâmpin această problema .
Am fost client Romtelecom și acceptând preluat De Orange .
De la începutul acestui an numai probleme întâmpinăm cu Orange .
I-am contactat pe chat și tot încerc să sun pe nr .valabil 374300300 la care robotul răspunde cerându mi multe nr de acceptare pentru a lua legătura cu cineva .Problema este ca spunând nr sau chiar și tastatand nu nu îmi primește răspunzând ca sunt greșite .
Bataie de joc pentru noi cei din diaspora.
si noi la rândul nostru suntem clienți lor și plătim pentru toate serviciile lor .
Va rog dacă puteți să îmi dați un număr sau e-mail unde pot lua legătura cu cineva direct .
multumesc
10-03-2025 08:32 AM - editat 10-03-2025 08:33 AM
Salutare!
Le scrii din secțiunea Contact ,mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj!
De asemenea, poți să le scrii prin Chat Djingo , iar apoi alegi ,, transfer operator ".
Baftă!
la 10-03-2025 08:43 AM
Buna,
Modalitățile de contact le găsești în linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Prin chat trebuie să soliciți transferul către un operator uman (tastezi transfer și trimiți X2),
Odată transferat, descrii problema și vei primi răspuns (va dura puțin deoarece conversația nu este in timp real).
10-03-2025 08:44 AM - editat 10-03-2025 08:44 AM
Salut!
Apelul la +40374300300 poate fi într-adevăr puțin mai complicat, trebuie sa ai răbdare. Trebuie sa reincerci de mai multe ori, până îți iese. Sau sa alegi una din metodele de contact descrise de Vio....
10-03-2025 11:06 AM - editat 10-03-2025 11:07 AM
Buna @Theodora-2025,
Serviciul de relații cu clienții apelabil la numărul +40374300300 funcționează foarte bine. Trebuie doar sa depui puțin efort in a asculta ce spune robotul si sa alegi cea mai buna opțiune pentru tine. Chiar daca nu răspunzi ce trebuie vei fi rugat sa tastezi detalii de identificare, ca numărul de telefon, CNP sau cod abonat.
De altfel serviciul TV prin satelit este destinat utilizării doar in Romania, find interzisa utilizarea lui in alta tara.
Nu este o bătaie de jos pentru cei din diaspora iar Orange nu este obligat sa iți ofere acest serviciu in alta tara si nu este obligat sa iți ofere suport daca nu il utilizezi in condițiile prevăzute in contract.
Toate modalitățile de contact Orange se afla aici: https://www.orange.ro/contact/
Daca alegi opțiunea "Trimite-ne un mesaj" e ca si cum ai trimite un mail si vei primi un răspuns pe adresa de email menționata in formular.
la 10-03-2025 11:51 AM
Bună !
Nu serviciul cu numărul 40374300300 nu funcționează atâta timp cat suni ,îți răspunde un robot ,asculți foarte bine ,adaugi toate datele expui problema în cazul meu TV satelit și mă bagă la defecțiuni internet și fără posibilitatea de a lua contact cu o persoană fizică .
Referitor la serviciul TV satelit ca și toate celelalte servici :mobil ,cablu ,internet Nu eu am ales să fiu abonat Orange .Am fost adăugată în mod direct fiind client Romtelecom….si având de toate aceste servici și cu specificația de TV satelit diaspora .Si nu sunt singura .
Si sa fiu și mai explicită de ce mi-am exprimat asa ,este ca am primit e-mail cu ridicarea prețului abonamentului TV satelit …imediat ce mi-am dat acordul signalul a fost întrerupt .
Oricum apreciez raspunsul tău !
multumesc
la 10-03-2025 12:18 PM
Buna @Theodora-2025,
Am verificat din nou si am putut fi transferat către operator cu deranjament TV atunci când am sunat la +40374300300. Când te întreabă robotul ce problema ai spui deranjament TV si vei fi direcționata corect. Cel mai probabil greșești ceva la fel ca mai multi utilizatori din comunitate.
Ai primit o notificare când a fost preluat operatorul si aveai posibilitatea sa renunți la contract. Atunci când nu închizi contractul de la Romtelecom ești de acord sa devii client Orange, deci ai ales sa fi abonat Orange.
Mai încearcă sa iei legătura cu un operator pentru ca problema ta necesita asistenta tehnica. Daca ai trimis deja un mesaj din secțiunea Contact cel mai bine e sa aștepți pana primești un răspuns.
la 10-03-2025 08:22 PM
Bună seara!
Da ,am sunat și deabea după 15 minute și tastând la nebunie am reușit cu 520 (taste) problema este cu tasta 3 care la mine nu funcționa și mereu îmi era închisă conversația.
in fine am reușit și rezolvat .
ar trebui să fie mult mai explicită robotică .
multumesc
10-03-2025 08:30 PM - editat 10-03-2025 08:34 PM
Cu plăcere!
Mă bucur că a functionat combinația 5-2-0 trimisă către tine.
O seara frumoasa!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor