la 13-03-2024 02:00 PM
hello & help sa inregistrez sesizare deranjament intrrnet fix, Cluj
- Prin aplicatia Orange , vede locatia de consum dar nu functioneaza sa fac sesizare deranjament, apare eroarea:
“In timpul verificarilor a aparut o eroare si conexiunea a fost intrerupta.Te rugam selecteaza din nou serviciul care nu functioneaza.”
- prin call center 0374300300 ajung la introdu cod abonat apoi imi spune ca nu il recunoaște si imi inchide apelul….
Ce optiuni mai am sa integistrez sesizare deranjament?
ps. Am repornit router 😅, am facut si asta. 0 succes.
multumesc anticipat
la 13-03-2024 02:25 PM
Salutare!
Cel mai bine este să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator) sau să intri în legătură de aici ( tot transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sper să reușești !
Succes!
13-03-2024 02:06 PM - editat 15-03-2024 11:33 AM
Buna,
Metodele de contact uzuale sunt:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Astăzi am observat niste probleme tehnice și pe chat unde se comunică că se lucrează la remedierea acestora.
Telefonic după ce ajungi in meniul principal poți încerca combinația 5-2-0.
Menționez că 5-2-0 poate fi o soluție temporară deoarece operatorul poate modifica oricând structura ( mențiune datorata atenționării moderatorului).
la 13-03-2024 02:46 PM
Multumesc.
chat bot a zis ca ma transfera la un consultant, apoi a venit mesaj ca sunt ocupati si sa sun eu la acelasi nr: 300300 in coada
- robotel telefonic nici cu CNP NU IDENTIFICA
- telefonic cu 5-2-0 mie nu imi merge, mi-a mai dat si un tip de pa contracte noi Orange dar azi nu functioneaza…..
13-03-2024 02:51 PM - editat 13-03-2024 02:53 PM
13-03-2024 02:57 PM - editat 15-03-2024 11:50 AM
Foarte ciudat telefonic la mine merge.
la 13-03-2024 03:09 PM
Hmm ce varianta buna si asta.
am reusit prin chat bot care m-a pus in contact text cu un operator si a inregistrat sesizarea. Multumesc frumos pt idei si promtitudine.
la 15-03-2024 11:14 AM
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste combinații din meniul interactiv (ex. 5-2-0) sunt dinamice și își pot modifica oricând structura. De aceea nu recomandăm memorarea acestei secvențe, ci ascultarea cu atenție a ramurilor IVR-ului și alegerea celor potrivite situației.
la 15-03-2024 11:26 AM
Soluția era pentru moment și a fost testată personal de mine cu câteva minute înaintea poatarii
la 13-03-2024 02:25 PM
Salutare!
Cel mai bine este să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator) sau să intri în legătură de aici ( tot transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sper să reușești !
Succes!
la 13-03-2024 03:07 PM
Mersi mult. Prin chat bot am ajuns pa un operator din spatele lui si mi-a inregistrat sesizarea pt deranjament .
la 13-03-2024 03:28 PM
Cu mare plăcere!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor