05-07-2024 05:08 PM - editat 13-07-2024 03:24 PM
UPDATE
Am promis ca voi actualiza aici pe masura ce situatia evolueaza...
Ei bine, dupa ce am asteptat rabdatori sa ni se rezolve problema/ plangerea despre marirea nejustificata a facturii, Orange a raspuns pozitiv, spunand ca vor anula maririle de tarife aplicate facturii noastre de Orange Comms de la 01.04.2024 , si adaugand ca urmatoarea factura va fi ajustata corespunzator. Buuun pana aici.
Bucuria, insa, nu a durat mult. La doar o zi dupa acest mesaj linistitor, primim noua factura.
Nu doar ca NU au revenit la tarifele de dinainte de majorarea nejustificata, dar au mai adaugat, marind "peste marire" cu inca 10 lei.
Asa ceva...?! 😫 Deci noi facem sesizare ca factura a fost deja majorata cu 85%, fara motiv, inca de acum trei luni, cerand corectarea acesteia, iar ei o maresc si mai mult!
Oare isi bat intentionat joc de noi, sau "nu stie stanga ce face dreapta"? Absolut ridicol si neprofesionist. 😤 Acum va trebui sa facem o alta plangere. 😞
Ganduri, sugestii...? Multumesc!
***********************************
Buna ziua, comunitate Orange!
Avem o mare nelamurire si nemultumire. In prezent detinem urmatorul pachet de servicii Orange Communications: Internet fix prin fire de cupru (DSL), cu viteza mica + un pachet de servicii televiziune prin satelit TV Premium + Voce ZERO fara nici un fel de minute inclus (de tipul "Pay As You Go"). Pe luna platim aprox. 67 RON la factura Orange Comms - asta fara a folosi deloc telefonul fix (nu dam apeluri, doar primim pe acela).
De ce alti abonati care au Internet cu fibra (de mare viteza) + un pachet servicii TV oarecare/ de cost mediu + Voce CU MINUTE INCLUSE platesc mult mai putin pe luna decat cineva cu tipul nostru de pachete??!!
NU este vina noastra ca Orange se misca foarte greu cu modernizarea infrastructurii si ca la adresa noastra inca nu exista disponibil Internet prin fibra! NU este obligatia clientului sa plateasca pentru ineficienta unui sistem sau a unui furnizor de servicii!
Cand am incheiat noul contract in Ianuarie 2023, ni s-a spus: "sigur in cateva luni veti avea Internet prin fibra in orasul Dvs., pentru ca ne extindem reteaua." Evident ca asta nu s-a intamplat. Suntem in iulie 2024 si nu e nici un Internet prin fibra aici.
DE CE Orange nu pune la dispozitia clientilor o harta/ informatie clara cu situatia modernizarii infrastructurii de Internet prin fibra pe tara, pe judete etc., cu timpii de executie a lucrarilor de extindere a retelei? Unde sunt transparenta si raspunderea datorate clientilor sai? De ce statututul extinderii retelei de Internet prin fibra a Orange Comms este tinut "ascuns"?
Mai mult, incepand din Aprilie anul acesta, costul la Internet fix DSL pe factura apare TRIPLAT! DE CE?!?
Englezii au o vorba: "to add insult to injury". Da, dupa ce ca avem internet lent DSL cu fire de cupru, mai si platim mai mult decat cei cu internet prin fibra! Vi se pare normal?? De ce nu ni se face o oferta cost REDUS pentru un astfel de Internet cu viteza scazuta?
Contractul nostru de Orange Comms expira in Ianuarie 2025, dar intentionam sa il denuntam si reziliem inainte de termen pentru ca NU suntem deloc satisfacuti de calitatea serviciilor, de greutatea comunicarii, de lipsa de transparenta si claritate, si umflarea nejustificata a preturilor, in special la clientii ca noi, in zona carora nu s-a facut nici o modernizare de infrastructura!
Si nu, nu dorim sa platim nici un fel de penalitati pentru rezilierea contractului cu 5 luni inainte de termen, pentru ca noi consideram ca Orange nu isi onoreaza clientii.
Pareri, sugestii, comentarii? Multumesc anticipat!
la 05-07-2024 05:22 PM
Salut,
Având în vedere că contractul expira in 5 luni nu vad rostul rezilierii (posibile penalități).
Din punctul meu de vedere aștepți cele 5 luni iar daca Orange nu ajunge cu fibra in zona poți renunța liniștit.
Important ar fi sa ai alternative in zona.
la 05-07-2024 05:27 PM
Multumesc pentru raspunsul prompt, Costel! Avem alternative in zona, Digi fiind una dintre ele. Deja au pus de ceva mai mult timp Internet prin fibra in orasul nostru.
Daca nu renuntam la contract inainte de termen, aceste 5 luni vor fi foarte lungi si frustrante, intrucat unul dintre noi lucreaza de acasa iar viteza internetului este slaba si are un impact direct negativ asupra muncii zilnice...
la 05-07-2024 05:30 PM
Trebuie văzut ce penalități vor cere să nu fie mai mari ca costul celor 5 luni rămase.
la 05-07-2024 05:38 PM
Asa este, are sens. Vom vedea cat ar fi penalitatile, desi ar trebui sa fim exceptati din cauza costurilor nerezonabile pe care le platim in raport cu ceea ce ni se ofera.
la 05-07-2024 05:39 PM
Sa speram că veștile vor fi bune!
la 05-07-2024 05:35 PM
Salutare!
Poți depune cerere de reziliere, explicând și despre acea promisiune și despre faptul că prețul este prea mare pentru ceea ce se oferă, că ai și alternative, etc și probabil te vor contacta , iar atunci le explici detaliat și verbal.
Îți vor spune și condițiile de reziliere, dacă dorești să o faci!
Cererea o poți depune din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 05-07-2024 05:36 PM
Multumesc, Viorel! Asa vom face. Apreciem sugestia!
la 05-07-2024 08:41 PM
Cu plăcere!
05-07-2024 10:57 PM - editat 05-07-2024 10:57 PM
@GenyandFany1: Bun venit în Comunitate. Cu 6luni înainte de expirarea perioadei minime contractuale obligatorie poți solicita o RE-ofertare. Astfel poți afla /avea o perspectivă actuală a noii oferte ca abonat Orange România, obținând chiar o reducere la abonamentul actual, în funcție de contextul local și opțiunile necesare ție. Dacă nu vei obține ceva ok, important este că ai alternative. Succes și te așteptăm cu vești noi.
la 05-07-2024 11:14 PM
Mulțumim frumos, Flo, este bine de știut că ne calificăm pentru a cere o re-ofertare!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor