la 04-07-2024 08:21 PM - editat ultima oară la 05-07-2024 08:14 AM de DanielaH
Bună, vreau să știu de ce s-a scumpit abonamentul pentru televiziune de la 48 de le la 58 de lei? Foarte mult cu 10 lei din prima
04-07-2024 09:08 PM - editat 04-07-2024 09:10 PM
Carmela, bun venit in Comunitate!!!
Noi suntem clienti Orange, ca si tine, asa ca nu vedem contul tau.
Poti vedea de unde e diferenta, comparand actuala factura cu cea dinainte. Daca ai ceva vechime, poate fi o marire de 2 euro, pt care ai fost avertizata in factura anterioara.
Daca de-abia ai incheiat contractul, in prima luna iti vine si prorata, pe langa abonamentul lunar, care se plateste in avans.
In prima factura ai asa:
la 04-07-2024 11:05 PM
Am abonamentul la televiziune de 2 ani, timp de 2ani am platit 34,02 lei abonamentul,6,38 chirie echipament ,total factură 40,41+ TVA.de7,68 de total pachet orenge luna aprilie 48,09 apoi din luna mai sa mari abonamentul la 42,51 + chirie echipament 6,38 + TVA 9,29 deci total factură 58,18 asta este totul de pe facturile din lunile aprilie și mai .Nu este nici o înștiințare și vreau să știu de ce sa mărit sunt client la Orange de 2 ani? Nu cred că mai are rost sa continuam discuția cu mărirea abonamentului cînd toată lumea ne bagă mina în buzunare ,ex.curentul ,gazul de ce nu ar fi și orenge asta este Mulțumesc
04-07-2024 09:29 PM - editat 04-07-2024 09:47 PM
Buna,
Poți veni cu niste detalii suplimentare?
Ești în perioada minimă contractuala.
Este mărirea clasica de 2 euro?
la 04-07-2024 10:30 PM
Bună care mărire clasica?Eu știu că dacă se adaugă ce a in plus la o plată sau un abonament trebuie trimisă o înștiințare înainte.Da am avut abonamentul 48 de lei și acum am 58 de lei pt ce am același pachet de bază,îmi pare RAU nu înțeleg mărirea de 10 lei
la 04-07-2024 11:06 PM
Repet, verifica factură curentă cu cea anterioară și vezi unde e diferența,, iar în cea de acum o lună sau două vei găsi înștiințarea, dacă e cazul măririi cu 2 euro. Doar tu poti sa-ti vezi facturile si sa gasesti datele respective.
la 04-07-2024 11:10 PM
Acuma ți-am răspuns factura pe mai este mărită și mărirea sa făcut la abonament ți-am explicat mai sus detaliat vrei sa vezi factură ?Da notificare nu este este direct marire
la 04-07-2024 11:23 PM
Uita-te mai atent pe factura anterioara. Daca nu esti de acord cu marirea, intra pe chat si cere sa vorbesti cu un operator sa te lamureasca si poate se gaseste o solutie.
Asa cum s-au marit preturile la celelalte utilitati, se maresc si in cazul asta. Si Orange are cheltuieli cu energia electrica, gazele etc.
la 04-07-2024 11:42 PM
Scuze draga mea m-am uitat cu atenție pa facturile mele in fiecare luna și am înțeles că sunteți nevoiți să băgați și voi mina în buzunare,și soluția care ar fi ?
la 05-07-2024 12:56 AM
Care voi? Ti-am mai explicat ca noi suntem clienti Orange, ca si tine. Solutia sta intr-o discutie cu un consultant Orange.
la 05-07-2024 07:53 AM
Dacă sunteți în afara perioadei contractuale puteți renunța oricând.
Cel mai simplu sunați la 300 si cereți detalii despre mărire și lipsa notificării.
Cu acest prilej puteți cere și o oferta pentru a obține un preț mai bun.
O zi buna!
la 05-07-2024 12:15 AM
Buna, daca nu este vorba de nicio marire contractuala, fiindca spui ca ai verificat facturile si nu au trimis nicio notificare, vezi ca nu cumva sa ai vreo optiune care timp de 2 ani ai avut-o gratuit. Daca au trecut cei 2 ani de perioada contractuala, anumite beneficii din contract expira si se pun la plata. De aceea indicat este sa se faca prelungiri pentru a mai beneficia de anumite reduceri.
05-07-2024 06:22 AM - editat 05-07-2024 11:59 AM
Salutare!
Trebuie să vezi pe factură !
Dacă s-au împlinit 2 ani și nu ai cerut altă ofertă, te sfătuiesc s-o faci, pentru că altfel oferta inițială nu mai este valabilă și vei avea mereu majorări.
Cere altă ofertă, dacă nu ai reprelungit contractul după 24 de luni. Oferta o poți cere din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau pe chat Djingo :
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Dacă au trecut cei doi ani de perioadă contractuală, mărirea se va face automat. Asta scrie și în contract, că ai reduceri doar pe perioada contractuală.
Deci vorbește cu ei și rezolvă!
Baftă!
la 05-07-2024 09:48 AM
Salut @carmela19,
Un abonament se poate scumpi din mai multe motive, verifica contractul si factura atent pentru a elucida misterul. Daca nu găsești o explicație, poți lua legătura cu Orange de aici prin diferite metode, chat, apel, mesaj. Sa ne spui ce ai aflat.
la 17-07-2024 12:40 PM
@carmela19, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor