anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce este cu "optiunea" de la Internet fix si cu "majorare abonament voce" la Voce fix?

Anonim
Neaplicabil
Din ce stiu Orange a spus ca nu face niciun fel de ajustari la tarif! (cei putin asta scria in ultima notificare pe care am primit-o). In cont la Internet FIX apare "Opțiuni active pentru serviciul selectat Internet L: (0.42 Euro/Luna)" si la VOCE scrie MAJORARE ABONAMENT VOCE (fara sa scrie vreun tarif). Deci ce sunt aceste doua lucruri? sa prepupun ca de fapt este a doua majorare (MAJORARE 2) pe care o facuse Telekom? (*in contul Telekom nu scria asa ceva). Si daca sunt majorarile de la Telekom (prespun ca este vorba de majorare 2) de ce la una scrie optiune si la celalalt serviciu scrie majorare? Daca ar fi cu adevarat o optiune as putea renunta la ea ca de aceea ii spune "optiune" 🙂 Daca este vorba de "Majorare 2' nu stiu de ce Orange le-a mai scris in cont (duce in eroare ca la Telekom nu erau scrise in cont , scria doar in facturi). Daca cumva Orange a facut majorari de tarif, vreau sa stiu si eu ce sunt cu ele ca nu am primit nici o notificare de majorare si nici nu am activat vreo optiune la Internet. Si mai vreau sa intreb ceva, NTN (de la Orange) inseamna Numar Neinformabil (Telekom)? [EDIT:am pus i o captura foto]
9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Din ce vedem, o majorare pare. Dar cel mai bine este să contactezi suportul lor aici: https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask Sunt convins că vei primi răspunsul/ răspunsurile cele mai exacte. Baftă!

Razvan
#StarMember
Nu pare activa majorare voce, decât dacă o vor pune în practică.

Viocat
Senior certificat
Salutare Nicu2022. Abonamentul de internet la Telekom este mai vechi de 2019? La acel moment 15.04.2019 a avut loc o crestere de abonament de 0.42 euro la serviciile fixe. Poate Orange decat ti-a detaliat-o in factura. Ca si total este diferenta între ce plateai la telekom si aceasta factura pozata?(cursul euro este diferit) De asemenea majorarea abonament voce nu este activa

DanielaH
Moderator
Salut, Nicu2022! Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

Anonim
Neaplicabil
@Viocat Am spus ca poate fi vorba de "Majorare 2" tocmai de asta intreb. Cei care ati fost clienti Telekom de mai mult timp ar cam trebui sa se regaseasca la toti in contul Orange aceste lucruri de care vorbesc! Daca nu sunt si la voi inseamna ca nu e vorba de "Majorare 2". Eu aveam peste 10 ani la Telekom (deci am fost client de pe vremea Romtelecom, aveam net prin "sarma de rufe" ADSL 🙂 Cat despre diferentele din facturi momentan nu am cum sa aflu, ca eu am fost facturat cu cateva zile inainte sa am cont pe Orange (deci lucrurile respective le-am vazut dupa facturare).

Anonim
Neaplicabil
@DanielaH Eu unul cred ca este vorba de "Majorare 2" (majorarea facuta de Telekom) de asta nu ma grabesc in a afla un raspuns, pot sa astept pana la urmatoarea factura (pe 22) si acolo se clarifica situatia, o sa vad daca suma este cam aceeasi. Poate mai raspunde aici alt utilizator la care apar acele rubrici despre care am vorbit si in titlu.

Viocat
Senior certificat
Nicu eu intrebam daca in factura care venea de la Telekom suma totala era aceeasi. In factura ar trebui sa fie mentionat cat costa 1 euro. Imparti suma totala a facturii la acea valoare si vezi cat euro erau facturati. Compara ultima factura Telekom cu aceasta de la Orange

Anonim
Neaplicabil
@Viocat Eu am explicat mai sus ca factura a aparut inainte sa am cont la Orange, deci nu am emisa nici o factura cu sigla Orange cu care sa pot face o comparatie, ultima factura am scos-o din contul Telekom ( pe 22 s-a emis factura in contul Telekom, iar pe 29 a avut cont functional pe Orange).

Anonim
Neaplicabil
Vad ca "Opțiuni active pentru serviciul selectat Internet L: (0.42 Euro/Luna)" si "MAJORARE ABONAMENT VOCE" (de la sectiunea voce au disparut)! iar acum totul arata in contul Orange cum era si in contul Telekom! (pana si in loc de NTN a aparut NUMĂR NEINFORMABIL, deci asta insemna 🙂 ) O sa revin dupa ce o sa fiu facturat (dupa data de 22) sa va spun daca existat vreo schimbare de tarif (oricum raman inca la parerea ca era vorba de majorarile de tarif facute de Telekom).