Cum se calculează penalizarea la reziliere contract TV și Internet?
Dacă am un contract la TV și Internet recent făcut și mai am de plata 22 luni, cum se calculează penalizarea dacă vreau sa l reziliez.
Dacă am un contract la TV și Internet recent făcut și mai am de plata 22 luni, cum se calculează penalizarea dacă vreau sa l reziliez.
Am schimbat de vineri abonamentul Telekom (preluat de Orange) cu abonament direct la Orange, pentru ca ar fi viteza mai mare. De la instalare nu functioneaza deloc internetul (pur si simplu nu face deloc trafic). De 3 zile nu am internet, stau zilnic...
De când a fost preluata rețeaua am probleme de conectare Wi-Fi, internet. Se mai confrunta careva cu problema aceasta?
Prea de tot În urma cu un am optat net la priza (rom telecom) de cand a preluat Orange nu merge de loc e scos din priza am optat la alta firma... La Orange mi sa spus ca trebe sa plătesc în a un an ....pana la urma degeabasta sa vad ca vine factura d...
Bună, De pe data de 26.11 este înregistrat un deranjament la serv Orange fix..deranjament de infrastructură care nici până la această dată nu s-au remediat și nici măcar nu nu se transmite un termen estimativ.Este o situație care se repeta de câteva ...
Buna! Am reziliat un contract si recent am vrut sa il reiau. Am facut solicitare pentru acest lucru si mi s a spus ca trebuie sa astept sa fiu sunata. Mentionez ca au trecut mai bine de 2 saptamani si inca nu am fost sunata. Precizez ca abonamentul e...
Salutare. Sunt client telekom si cum serviciul fix a fost preluat de orange, acum sunt client orange... La locatie detin camere de supraveghere care au funcționat perfect pana acum 2 saptamani. Au aparut ceva probleme, a venit un domn, a schimbat ro...
De cand au preluat Orange, TV prin satelit functioneaza o zi si 3 nu. Cum este posibil, pe langa faptul ca nu reusesc sa vorbesc cu nimeni. Eu sunt in Italia si abonamentul la ex Telekom TV l-am facut aici si de aici platesc. Cand incerc sa sun la nr...
Bună ziua,Sunt un client telekom mutat la orange. Au venit de la orange și mi-au schimbat routerul din casă cu unul nou ZTE. Se pare că în interfața routerului ZTE nu mai pot configura reguli de port forwarding ca la vechiul router.Am sunat la dvs la...
Bună ziua, după foarte multe încercări eșuate de a lua legătura cu cei de la Orange imi incerc norocul aici. Am 3 aparate din acelea vechi de la Dolce și rezultă că nu merge, îmi scrie pe ecran sa sun la ei dar nu merge niciun telefon. Va rog sa îmi ...
Utilizator | Număr |
---|---|
8 | |
5 | |
3 | |
2 | |
2 |
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor