08-07-2023 07:02 PM - editat 08-07-2023 07:04 PM
Buna ziua,
Sunt client OROC, cu abonament la internet fix. Din data de 24 iunie a fost intrerupta conexiunea la internet. De atunci au fost facute mai multe sesizari, fiecare operator ajungand sa-mi zica cum colegii de la departamentul tehnic se ocupa si sunt constienti de problema, dar fara sa mentioneze care mai exact este problema sau sa dea un estimat de cand se va remedia. Sa trebuiasca sa vorbesc cu mai multe persoane, fiecare dand acelasi raspuns este obositor...
Mentionez ca modelul de router este sagemcom 5655 af rf. La inceput led-ul de PON lumina verde intermitent, apoi s-a oprit de tot acum cateva zile, si ieri a revenit la stadiul de verde intermitent.
Am asteptat destul de mult si am fost rabdador, dar am o limita, si in momentul de fata nu stiu ce as putea sa mai fac.
Edit: domiciliul este in zona 1 decembrie 1918.
la 08-07-2023 09:52 PM
la 09-07-2023 01:31 PM
Sa depui o cerere ca sa ti se scada din factura numarul de zile in care ai stat fara internet, asta dupa ce se rezolva problema
sesizari@orange.com
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor