anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament Internet Fix

Cosmin8
Începător

Buna ziua,

Sunt client OROC, cu abonament la internet fix. Din data de 24 iunie a fost intrerupta conexiunea la internet. De atunci au fost facute mai multe sesizari, fiecare operator ajungand sa-mi zica cum colegii de la departamentul tehnic se ocupa si sunt constienti de problema, dar fara sa mentioneze care mai exact este problema sau sa dea un estimat de cand se va remedia. Sa trebuiasca sa vorbesc cu mai multe persoane, fiecare dand acelasi raspuns este obositor...

Mentionez ca modelul de router este sagemcom 5655 af rf. La inceput led-ul de PON lumina verde intermitent, apoi s-a oprit de tot acum cateva zile, si ieri a revenit la stadiul de verde intermitent.

Am asteptat destul de mult si am fost rabdador, dar am o limita, si in momentul de fata nu stiu ce as putea sa mai fac.

Edit: domiciliul este in zona 1 decembrie 1918.

2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember

@Cosmin8: Bun venit în Comunitate. Din păcate până LUNI nu se va întâmpla nimic. Posibile lucrări sau avarii să fi defectat infrastructura care asigura conexiunea și serviciile în zona ta. Încearcă să revii pe luni cu o sesizare în acest sens aici.  Numai bine.

Blue12
Senior

Sa depui o cerere ca sa ti se scada din factura numarul de zile in care ai stat fara internet, asta dupa ce se rezolva problema

sesizari@orange.com