la 13-10-2024 09:56 AM
Buna ziua. Am urmatoarea situatie: am telefon samsung galaxy s20 fe -dual sim si am un numar din UE pe care il folosesc in roaming. Mi-am achizitionat o cartela din Romania pentru a folosi internetul de pe aceasta cartela.
Am observat ca whatsapp-ul de pe numarul strain nu merge cu datele mobile de pe sim-ul romanesc.
Daca nu schimb utilizarea datelor pe numarul strain nu merge whatsapp-ul.
Facebook-ul merge cu datele de pe numarul romanesc.
Exista vreo setare care sa ma ajute?
la 13-10-2024 10:34 AM
Salutare!
Îți afișează vreo eroare la numărul străin? Singura dată can am avut o problemă la Whatsapp cu un număr a fost atunci când numărul folosit a fost inactivat de rețea (era un număr de Lycamobile). În rest, indiferent ce net am folosit, nu am întâmpinat probleme, inclusiv la partea de consum (wifi, net Nations ți, net roaming de la oricare operator).
la 13-10-2024 10:47 AM
Pai in momentul in care sun pe whatsapp de pe numarul strain imi spune ca nu se poate efectua apelul iar cand ma suna cineva sau imi trimite mesaje nu primesc apelurile si mesajele decat cand trec pe datele roaming. Altceva nu imi apare. Iar cu numarul strain nu am avut niciodată probleme.
13-10-2024 10:53 AM - editat 13-10-2024 12:48 PM
Buna @AncaMirela
Sa inteleg ca ai dual app pentru whatsapp? Unul pentru nr UE si altul pentru nr de Ro? Sau ai whatsapp doar pe nr de UE?
Verifica sa nu ai restrictii/limitari ale datelor mobile. Totodata poti verifica si daca whatsapp are permisiunea de a folosi datele mobile.
Recomand si stergerea memoriei cache si o dezinstalare/reinstalare a aplicatiei whatsapp, plus setare ca SIM principal pentru internet, SIMul romanesc.
Daca orice alta aplicatie functioneaza cu internet activ de pe SIMul Romanesc, atunci pare a fi o problema legata de aplicatia whatsapp.
Te asteptam si cu alte detalii pentru a intelege cum te putem ajuta.
Zi cu soare!🌞
Inca ceva: pe conexiune wi-fi, functioneaza whatsapp?
la 13-10-2024 08:43 PM
Am whatsapp doar pe nr de UE.
Cu wifi functioneaza whatsapp.
Whatsapp are permisiunea de a folosi date mobile.
Este setat ca SIM principal pentru internet SIMul romanesc.
Voi incerca dezinstalarea si reinstalarea aplicatiei.
la 13-10-2024 08:48 PM
Iti multumesc ca ai revenit in comunitate si ai oferit mai multe detalii.
Iti las mai jos setarile generice pentru internet, pe care iti recomand sa le verifici:
Nume conexiune(connection name): Orange Internet
APN(access point name): net
Nume utilizator(user name):nu se completeaza
Parola(password):nu se completeaza
Daca si acestea sunt ok in setarile telefonului, poti reincerca si un restart al telefonului, si inainte de asta, sa faci o trecere a acestuia pe mod avion, si apoi sa il restartezi.
Daca dezinstalezi aplicatia, asigura-te ca ii faci backup.
la 13-10-2024 02:50 PM
@AncaMirela: Dacă ești în România poți utiliza datele mobile de pe numărul de RO, cu o opțiune cu internet activată. Dacă utilizezi numărul în roaming, trebuie să te asiguri că ai roamingul activat pe numărul de RO.
la 13-10-2024 08:38 PM
Roamingul este activat.
la 13-10-2024 09:36 PM
Înțeleg că utilizezi numărul în România. În acest caz problema este de accesare date mobile. Dacă ai o opțiune activată cu resurse incluse, atunci nu ar trebui să existe probleme la utilizarea aplicațiilor pe date mobile (oricare ar fi acestea). O reinstalare a aplicației ar trebui să rezolve problema cu înlăturarea eventualelor restricții care ar putea exista. Altfel, atât timp cât conexiunea este asigurată și funcțională, nu are ce să influențeze diferit o aplicație față de alta, decât dacă impui aceasta din configurările aplicației.
la 15-10-2024 05:48 PM
Problema persista si dupa reinstalarea aplicatiei. Celelalte aplicații merg cu datele mobile de pe cartela de Romania.
la 15-10-2024 06:10 PM
Ai cumva activata functia de data saver? Daca da, dezactiveaz-o. E posibil si asta sa fie o cauza. Si din setarile telefonului, plus setarile de la date mobile, verifica sa nu fie aplicata vreo restrictie pentru whatsapp.
la 15-10-2024 07:07 PM
A avea o conexiune de date mobile și să nu fie valabilă național doar pentru o aplicație.... este ciudată situația, cu atât mai mult cu cât ai menționat că e ok pe date mobile cu număr de SEE sau pe wifi. Bănuiesc că nu se conectează deloc, nu doar de apelat, sau primit mesaje pe Whatsapp.
Poți eventual să schimbi SIMurile între ele? SIM1 în locul SIM2.
la 13-10-2024 10:02 PM
Buna,
Restul aplicațiilor au acces la internet prin simul românesc?
Poți încerca și aplicația WhatsApp business in caz că e vorba de aplicație.
De asemenea WhatsApp poate gestiona simultan 2 conturi (2 numere diferite).
Ai putea încerca adăugarea SIM românesc de asemenea.
la 20-10-2024 12:03 PM
Buna @AncaMirela
S-a rezolvat problema pe care o intampini?
la 20-10-2024 02:08 PM
Din pacate nu. Am incercat toate variantele. E posibil sa fie o problema de la telefon. Sa fie codat sau ceva .
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor