la 07-05-2023 10:50 PM - editat ultima oară la 09-05-2023 08:54 AM de DanielaH
Am reincarcat o cartela cu 14 euro credit care este in afara țării. De ce nu funcționează?
la 07-05-2023 11:14 PM
@Bianca26: Bun venit în Comunitate. Sunt necesare puțin mai multe detalii despre numărul reîncărcat. Așadar, înțeleg că ai încărcat CREDIT (nu extraopțiune). În acest caz, probabil numărul are roamingul dezactivat, motiv pentru care nu este activ. Dacă se află în roaming de mai mult de 2 luni, nu recomand activarea unei extraopțiuni cu roaming.
Revenind, ai nevoie de roaming în SEE? În ce țară? Numărul aflându-se în roaming, singura posibilitate de activare a roamingului este din contul MyOrange asociat acelui număr. Există acces la contul MyOrange asociat acelui număr? Atunci, după activare roaming pe număr din MyOrange, după un restart ar trebui să fie ok.
Te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației. Numai bine.
la 08-05-2023 08:49 AM
Buna Bianca,
As avea si eu o intrebare: ce anume nu functioneaza? Nu-si ia semnal? Nu poti suna/trimite SMS? Nu merg datele mobile? Stiu ca sunt probabil multe intrebari. Dar pornind de la "simptome", putem sa formam un "diagnostic", si pe baza lui, putem incerca sa venim cu o solutie. 🙂 Deci, e important sa avem cat mai multe informatii pentru un diagnostic corect.
la 08-05-2023 09:48 AM
Buna!
Nu functioneaza in ce sens? Da erori in bord?
Revenind la seriozitate: ofera-ne ceva detalii privind nevoile tale, cum ar fi:
la 09-05-2023 08:55 AM
Bianca, s-a rezolvat situația? Te așteptăm în continuare cu mai multe detalii.
la 11-05-2023 02:28 PM
Buna! Nu merge sa fiu sunata sau sa sun...cand apelez un numar imi scrie "apel blocat"
la 11-05-2023 02:34 PM
Ia legatura cu un consultant, fie de pe un alt telefon, sunand la +40374 300 300, fie pe chat-ul Djingo cu un click aici. E foarte probabil sa ai blocate apelurile de iesire, atunci cand esti in roaming. Am mai vazut la cineva o problema similara, daca nu chiar identica. Pe un Samsung parca. Dar nu cred ca are legatura telefonul in cazul asta, cat restrictia de pe cont.
Deci, da-le un telefon, sau scrie pe chat, si sper sa se rezolve. 🙂
la 11-05-2023 03:56 PM
@Bianca26: Să analizăm simplu: Numărul este atașat unui cont MyOrange? Dacă da, atunci activeză roamingul din contul MyOrange. Dacă ai încărcat CREDIT, nu știu de când e numărul utilizat în roaming, dar e necesar credit dacă e de mai mult de 3 luni în roaming. Altfel poți activa extraopțiune cu resurse incluse. Revino cu detalii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor