la 22-06-2025 05:49 PM
Astazi am creat un precedent pentru care Orange va putea fi tras la raspundere pentru excrocheriile pe care le foloseste. Cu ceva timp in urma am activat o optiune prepay, fiind in strainatate de mai mult timp. Toate bune si frumoase pana am incercat sa telefonez, ca de obicei. Mi s-a comunicat, dupa cateva zile de la activarea optiunii, ca nu pot beneficia de ceea ce am platit pentru ca am depasit perioada de utilizare in afara tarii. La activare mi s-au luat banii imediat, fara nici o restrictie, informare, avertizare. Azi, am incercat sa transfer credit pe o alta cartela si am primit instant mesaj ca trebuie sa am consum minim de 5 euro in ultimele 12 luni pentru a transfera chiar si un euro. Cum poate Orange sa ma informeze ca nu am consumat destul in ultimele 12 luni, dar nu stie ca am depasit termenul cand imi ia banii pentru o optiune cu roaming?
23-06-2025 05:58 AM - editat 23-06-2025 05:59 AM
Salut,
Din păcate, noi aici in comunitate, suntem clienți ca și tine și nu putem ști exact ce sa întâmplat în cazul tau. Ar trebui sa contactezi serviciul clienți și să detaliezi problema.
https://www.orange.ro/contact/
În mod normal, ar fi trebuit să primești un mesaj cu câteva zile înainte de începerea taxării din creditul disponibil pe prepay, care să te informeze că vei fi tarifat din credit (tarifele practicate) și că nu vei mai avea acces la resursele incluse în opțiunea activă.
https://www.orange.ro/docs/roaming/pdf/01-2025/Ghid_Roaming_PrePay-ianuarie-2025.pdf
la 23-06-2025 07:50 AM
Salut! Politica utilizării rezonabile a datelor în SEE nu este de ieri, de azi. Daca se depășesc 123 de zile în roaming ești taxat, nu doar pe Orange, ci pe orice rețea, asta e politica UE. Fratele meu este șofer de tir în Suedia, pe abonament Vodafone, el are cartela prepay locală, așa reușim să vorbim. Legat de a doua problemă, Orange nu are de unde sa știe când și dacă tu vei veni în țară. Aceste informații sunt disponibile pentru citit în orice moment. Iar a treia problema, tot o regulă generală este cea cu transferul de credit. Nici mie personal nu îmi place, am sesizat și eu, dar se pare că vor să descurajeze transferurile de credit care erau la moda acum câțiva ani... Cel mai bine este, daca stai mult în roaming, sa reîncarci cu credit, valoarea de consum este mică și poti comunica in țară fără probleme.
la 23-06-2025 09:47 AM
Salutare!
Daca esti in SEE:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-telecoms/mobile-roaming-costs/index_ro.htm
https://infocentru.ancom.ro/roam-like-at-home-ue-see/
Totusi, fiind in roaming, receptia consumurilor este intarziata.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor