anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nelămurire politica de utilizare rezonabila in abonament

Anonim
Neaplicabil

Buna ziua

Am un abonament Fun15 contractat pe o perioada de 2 ani din care au mai ramas 1.5 ani.Deoarece sunt plecat in UE de ceva timp (3 luni) Orange a inceput sa imi factureze ceea ce consum .Orice minut ,orice mb este factuat cu toate ca in aplicatie arata ca mai am 12.6/12.6 gb si 900 min.

Nelămurirea mea este : 

1.Pentru ce anume platesc 15 euro daca absolut tot ce consum este facturat ?

2.De ce pe site Orange apare ca tarifele pentru calatorii frecvente sau utilizarea majoritara a serviciilor in roaming SEE se factureaza cu 0.0023 euro /mb iar eu primesc sms care zice :Tarifele in roaming SEE in euro, fara TVA, sunt: 0.05/min&;apel efectuat, 0.02/SMS, 0.0077/MB daca ai un abonament sau o optiune cu acces roaming si 0.05/MB pentru trafic de internet din credit prepay disponibil, 0/apel sau SMS primit.

3.De ce in aplicatie absolut mb de net si minutele apar ca 12.6/12.6 respectiv 900/900 disponibile cu toate ca eu platesc tot si nu beneficiez de ele.Normal ar fi sa scrie 0/12.6GB si 0/900 min SEE disponibile.

 

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

1. Plătești 15 euro lunar pt a avea resurse naționale nelimitate, niște minute internaționale și ceva resurse pt roaming, care e pt călătorii temporare. După 2 luni de stat majoritar in străinătate, roamingul se plătește extra. Așa e in cazul tuturor operatorilor, toți au aceeași politică legată de utilizarea rezonabilă a resurselor în roaming SEE.

DETALII: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828

2. Răspunsul ți l poate da doar cineva de la Orange.

3. Se plica punctul 1, resursele de roaming exista în continuare în abonamentul tau, dar nu mai ai acces  la ele până nu te întorci în țară pt o perioada și apoi pleci din nou.

Daca tu consideri că plătești prea mult și degeaba și vrei să renunți la abonament, poți cere rezilierea contractului cu 30 de zile înainte de următoarea data de facturare. 

DETALII:  https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-81

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, dacă stai mai mult în afară decât în țară, așa se întâmplă. Era mai rentabil să folosești exclusiv o cartelă prepay, pe care o încarci cu credit  

Anonim
Neaplicabil

Salut.

Nu  am o problema cu faptul ca imi factureaza absolut tot .Intrebarea mea pe care o reiterez este :pentru ce mai dau 15 euro daca nu primesc nimic în schimb si sunt facturat separat pentru ceea ce consum?

Pentru serviciile nationale de care nu poti beneficia pentru ca esti in roaming de prea mult timp. 🙂

Serviciile sunt active. Pentru ca Orange n-are de unde sa stie cand te vei intoarce in tara. Si n-ar fi tocmai placut sa te intorci si sa nu poti da un telefon in retea. :)) De aceea serviciile sunt active in continuare. Dar nu le poti folosi datorita politicii de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Deci dau 15 euro sa stea numarul meu in stand by undeva intr-un server Orange .Nice 🙂

De-aia iti scrisesem mai devreme (dar se pare ca nu s-a publicat raspunsul) sa iei legatura cu un consultant Orange pentru a ajunge la o solutie de comun acord. 🙂 

Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu putem sa te ajutam decat cu o idee, un sfat ceva. Nu avem acces pe cont, si nu putem opera niciun fel de modificari.

Te inteleg perfect. Dar oricat de mult as vrea sa te ajut, nu am cum. 

Incearca sa iei legatura cu un consultant, fie cu apel la +4 0374 300 300, fie pe chat-ul Djingo.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Ms mult.

Le-am facut un mail o sa primesc un rasp in 9 zile.Aia e ,numai maine nu e poimâine ;).

Mersi de ajutor 

Cu drag! 🙂 De-aia ziceam eventual sa suni sau sa contactezi pe chat, ca sa primești un raspuns mai curand. 

Acuma, ai dat deja mail. Vezi ce-ti raspund. Si eventual daca mai e nevoie sa discuti ceva, ai alte doua metode de contact. 

Client Orange

Ia- ți un număr local și vei fi mai ok. Iar acesta de Orange, dacă nu ai nevoie de el, reziliază-l. Simplu. Dar cred că nu știai că vei pleca în străinătate atunci când ai contractat abonamentul.... era dificil....

Anonim
Neaplicabil

Chiar nu stiam ca o sa plec, cel putin nu asa mult .Ma asteptam la 1 luna...Dar asta e alta discutie ,momentan ne raportam la situatia de fata 😉

Dacă revii în 2 luni atunci păstrează numărul și abonamentul. Dacă nu ți-l mai trebuie pe termen lung.... reziliază abonamentul. Simplu.

@Anonim : Simplu. Pentru abonamentul cu resurse care sunt majoritar a se consuma național, nu în roaming. Dar atât timp cât nu revii în țară, povestea va continua.

arsradu
#StarMember

Salut,

O intrebare foarte buna. Din pacate, asta e politica Orange. Si din cate stiu, si ceilalti operatori au o politica similara. In principiu, daca ai de gand sa stai mai mult in roaming, indicat ar fi sa iei o cartela de acolo, tocmai ca sa nu ajungi in situatia in care se factureaza la tarif standard tot ce consumi. 

Daca vrei, poti incerca sa iei legatura cu un consultant Orange, la 300 (+4 0374 300 300 de oriunde), sau pe chat-ul Djingo, si vezi daca pot sa faca ceva cu abonamentul respectiv, astfel incat, fie sa platesti mai putin, fie sa puna pe "pauza" abonamentul temporar, pana te intorci. Nu stiu daca e posibil. Dar poti intreba. Ideea e ca si sa platesti totul la tarif standard nu e tocmai ideal. De-aia zic. Incearca eventual sa iei legatura cu cineva, poate reusiti sa ajungeti la o solutie.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Anonim : Bun venit în Comunitate. Abonamentul cu opțiunile Orange oderite nu este pentru șederi multi-lunare, încălcând politica consumului rezonabil de resurse în roaming, considerat pe un interval de 4 luni. Așa încât nu mai consumi din resursele incluse ci doar credit. Ca și cost e posibil să ai tarif mai mic pe abonament decât la prepay.  Totuși, dacă se prelungește șederea ta acolo, atunci e recomandat un număr local. Are costurile mai mici.

Anonim
Neaplicabil

Daci pot sa renunt la abonament  cu incredere...Din moment ce practic nu primesc absolut nimic de banii aia plus ca sunt facturat la un cost de 3 ori mai mare decat cel "normal"(0.0023*3=0.069 iar eu platesc 0.077)