la 03-10-2022 04:18 PM
03-10-2022 04:37 PM - editat 04-10-2022 09:38 AM
Cel mai probabil ai atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in Roaming.
Mai multe detalii aici.
Pentru a putea continua sa folosesti serviciile, trebuie sa reincarci cu credit, si vei fi taxat la tarifele standard pentru tara respectiva.
Tarifele pentru Germania le gasesti aici.
Sugestia mea ar fi sa iei o cartela locala, daca planuiesti sa-ti prelungesti sederea acolo.
03-10-2022 04:33 PM - editat 03-10-2022 04:33 PM
Salut!
In ce tara esti in roaming si de cat timp?
la 03-10-2022 04:35 PM
Germania si sint de 3 luni
03-10-2022 04:37 PM - editat 04-10-2022 09:38 AM
Cel mai probabil ai atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in Roaming.
Mai multe detalii aici.
Pentru a putea continua sa folosesti serviciile, trebuie sa reincarci cu credit, si vei fi taxat la tarifele standard pentru tara respectiva.
Tarifele pentru Germania le gasesti aici.
Sugestia mea ar fi sa iei o cartela locala, daca planuiesti sa-ti prelungesti sederea acolo.
la 03-10-2022 04:38 PM
Inteleg si acum ce fac cu optiunea..
la 03-10-2022 04:42 PM
Daca ai mai putin de 24 de ore, poti cere banii (ca si credit) pe optiune si sa consumi din credit.
Totusi, n-ai primit mesaj ca ai depasit limita rezonabila? Acum doi ani mi-am consumat tot netul disponibil in roaming (sunt pe abonament) si am primit doua mesaje:
- unul prin care mi se spunea ca ma apropii de limita inclusa
- al doilea prin care mi se spunea ca am depasit limita si la ce tarife voi fi tarifat.
Evident, primisem anterior, la intrarea in roaming, tarifele la care sa ma astept in cazul in care termin resursele.
la 04-10-2022 07:41 AM
Da @Pololică, însă astfel de mesaje în marea majoritate a cazurilor sunt ignorate, iar agitația apare abia când situația e tardivă. Și paradoxal este că utilizatorii nu sunt nici la prima experiență de acest fel sau să zici că nu au luat la cunoștință condițiile de funcționare.
la 04-10-2022 09:49 AM
As vrea sa te contrazic ca mesajele (informarile) se citesc, dar nu prea am argumente... pentru multi (nu stiu daca si aici este cazul si prefer sa nu ma pronunt pana nu ne zice concret colegul).
03-10-2022 04:43 PM - editat 03-10-2022 04:53 PM
Poti suna la relatii clienti 300 (+40 374 300 300 din roaming) si rogi daca pot sa-ti restituie creditul aferent optiunii. In mod normal nu se poate. Dar poti incerca macar.
la 03-10-2022 04:56 PM
Primul pas este reincarcarea cu credit si apoi sa sune la +40374300300. Buba e ca optiunea o are, dar este inutilizabila.
la 03-10-2022 05:07 PM
Corect. Dar poate suna eventual de pe un alt numar de telefon (sau de pe fix). In felul asta nu e nevoie de inca o reincarcare (de data asta cu credit).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor