Dezactivare roaming dupa 7 zile de utilizare
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 03:43 PM - editat ultima oară la 19-09-2023 03:46 PM de DanielaH
Salut! Dupa 7 zile de utilizare servicii roaming in Grecia si Bulgaria, Orange s-a hotarat sa-mi dezactiveze serviciul fara sa ma anunte in prealabil. Singura lor explicatie este ca mi-am intrerupt singur serviciul roaming din aplicatia MyOrange........
A mai intalnit cineva aceasta situatie?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
19-09-2023 04:01 PM - editat 19-09-2023 04:01 PM
Salut,
Ce tara? De cat timp esti in roaming? Ce-ti apare in My Orange? Client prepay sau abonament? Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 04:50 PM
@arsradu: Grecia & Bulgaria, posibil Grecia (BG a fost de tranzit). Și da, ORO PPY.... ar fi mai plauzibil și interesant.
@Catalin67 : Ai prepay sau ești abonat? Și când ai fost în roaming ultima dată? Dacă roamingul a fost doar dezactivat din MyOrange, atunci activează-l la loc. Că doar nu-i fi având roamingul activ deși cei de la Serviciul clienți îți comunică faptul că e dezactivat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 04:52 PM
Mersi. Am citit in graba, si pe diagonala. My bad. 😄
Da, trebuie vazut intai daca vorbim de o limita aplicata pe cont (de exemplu Fair Usage Policy), sau...altceva. Dar o sa avem nevoie de ceva mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 06:29 PM
Abonament Orange cu peste 10 Gb data in roaming. Am folosit mai putin de 1Gb data si am dat 3 telefoane scurte pe network....
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 07:02 PM
Pe national cum stateai cu consumul? In ultimele 4 luni, cat de mult ai zice ca ai fost in roaming? E prima data?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 11:46 PM
Pe national este nelimitat si oricum consumul era mic. Nu am mai folosit roaming din Aprilie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 06:27 PM
Abonament Orange cu peste 10 Gb data in roaming. Am reactivat cand am intrat in tara pentru ca in Bulgaria nu ma puteam conecta pe nici o retea dupa dezactivarea roamingului. De fapt nici nu stiam ce se intampla .... am primit msj doar cand am intrat in tara.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 09:16 PM
@Catalin67: În principiu problema e destul de clară. Roaming neactivat = lipsă servicii. Roamingul trebuie activat atât pe cont (ceea ce ți-a confirmat și Orange), dar și din telefon (”data roaming”=ON, la fel la apeluri...). Problema unui consum depășit nu pare a fi cazul, dar oricum, fiind pe abonament, ai fi fost tarifat la cost standard (în loc de resurse alocate pentru roaming).... ceea ce nu s-a întâmplat: Nici nu a fost cazul, dar nu era nici roamingul activat.
La intrarea în țară era tardiv. Totuși, pentru altădată, dacă ajungi cu roamingul dezactivat în străinătate, de pe abonament singura șansă de activare roaming este MyOrange.... cu conectare la o rețea Wifi. Altfel nu vei putea utiliza numărul în roaming. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 11:44 PM
Da.... se pare ca nu am fost inteles. Am avut roaming 7 zile si dupa aceea Orange mi l-a dezactivat. Setari in telefon pentru roaming data and voice cam stie toata lumea sa le faca.
Problema nu este deloc clara !!!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-09-2023 05:56 AM
@Catalin67: Din lipsa accesului la configurarea roamingului pe cont, pare că meciul e exclusiv în 2: Orange îți justifică lipsa roamingului datorat opririi voluntare, iar tu declari că oprirea a fost operată de Orange. Aici nu mai am ce sfaturi preventive să-ți ofer. Eventual mai multă precauție pe viitor.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-09-2023 06:23 PM
Salut!
Am fost 7 zile...Grecia si apoi Bulgaria...abonament Orange cu peste 10 Gb data in roaming. Am reactivat cand am intrat in tara pentru ca in Bulgaria nu ma puteam conecta pe nici o retea dupa dezactivarea roamingului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-09-2023 06:57 AM
Salutare! Ce vechime are abonamentul, este unul recent incheiat? Pare că ai intrat pe FUI și posibil să îți fi tăiat acccesul. Tare ciudat problema, ar fi fost interesant să fi intrat în My Orange, să-l fi activat din aplicație.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-09-2023 10:18 AM
Catalin, s-a rezolvat/ clarificat situația cu roaming-ul?