anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit un SMS in care zice ca nu mai am roaming in SEE, dar dupa grafic mai am

iuliasimon
Începător

Salut, 

Am primit un SMS ca nu mai am roaming, dar cand verific in aplicatia MyOrange, sau sun la*115#, imi arata ca de fapt mai am din ea, si nu am consumat total

Notez, ca sunt in Ungaria, care este inclus in SEE

7 Răspunsuri 7

MihaiC99
Explorator

Buna,

Daca in SMS se specifica că vei fi tarifată și nu se vor mai consuma resursele din abonament, înseamnă că ai folosit mai mult resursele in roaming decât national.

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/roaming/ungaria/ 

https://www.orange.ro/docs/roaming/pdf/04-2024/Ghid_Roaming_Abonament-aprilie-2024.pdf 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare și La mulți ani!

Dacă ai primit SMS, te sfătuiesc să găsești soluții alternative, adică să folosești mai mult wifi sau un prepay local.

Altfel, intrarea pe costuri suplimentare, ar putea fi mult mai costisitoare.

Baftă!

teacher_
#StarMember

Salut! Este importantă ora care ți se prezintă în textul răspunsului de la *115#. Pentru că acele resurse sunt prezentate cu o oarecare întârziere față de ce consumi. Pe de altă parte, am o întrebare: de cat timp ești în Ungaria? Cât timp ai petrecut în roaming in ultimele 2 luni?

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Acel mesaj te informează că ai un consum mediu mai mare în roaming SEE decât cel național raportat la ultimile 4 luni sau că ai consumat tot netul inclus și vei întra pe cost suplimentar. Din moment ce ai prikit mesajul, aproape sigur vei avea de plată la factură. Recomand sa treci pe wifi pentru următoarea perioadă până vezi consumul actualizat. 

Chercher
Începător

Exact același lucru mi se întâmplă mie. Am primit și eu SMS, în condițiile în care atât Cronos cât și aplicația și serviciul clienți îmi spun ca mai am 19,35 GB din 19.43 GB disponibili în roaming. De ce am primit SMS ul și de ce apare costul suplimentar, niciunul dintre cei 2 operatori contactați nu au putut să-mi ofere un răspuns. Menționez că sunt în Bulgaria de 2 zile și ca am avut mereu internet de la hotel,pe mobil am consumat doar pentru navigație și transmiterea unor mesaje, în niciun caz streaming sau YouTube, care ar putea consuma disponibilul. De altfel și verificarea în smartphone a traficului de date nu arata nici în ultima luna nici măcar 2 GB consumați, cu atât mai puțin în 2 zile în care nu am stat pe net... Evident, o eroare de sistem. Voi contacta protecția consumatorilor când revin în tara, căci Orange nu vrea sa explice... 

Chercher
Începător

Am lămurit cazul: atribuirea noilor resurse la mine se face pe întâi ale lunii. În intervalul dintre ora 0 și ora la care s-a făcut alocarea noilor resurse am înregistrat trafic pe internet, dar softul lor a considerat ca nu aveam resurse, în mod eronat. La a 3 a convorbire telefonică cu suportul pentru clienti (la primele doua nu am primit vreo clarificare), au constatat despre ce a fost vorba și mi-au comunicat ca deși nu mai pot modifica în Cronos afișarea sumei considerata depășire, îmi vor compensa suma în factura. Prin urmare, vorbește cu ei la telefon sa vezi dacă nu ești în aceeași situație. 

DanielaH
Moderator

@iuliasimon, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?