la 01-01-2025 09:24 AM - editat ultima oară la 03-01-2025 08:54 AM de DanielaH
Salut,
Am primit un SMS ca nu mai am roaming, dar cand verific in aplicatia MyOrange, sau sun la*115#, imi arata ca de fapt mai am din ea, si nu am consumat total
Notez, ca sunt in Ungaria, care este inclus in SEE
01-01-2025 09:49 AM - editat 01-01-2025 09:55 AM
Buna,
Daca in SMS se specifica că vei fi tarifată și nu se vor mai consuma resursele din abonament, înseamnă că ai folosit mai mult resursele in roaming decât national.
Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/roaming/ungaria/
https://www.orange.ro/docs/roaming/pdf/04-2024/Ghid_Roaming_Abonament-aprilie-2024.pdf
la 01-01-2025 09:58 AM
Salutare și La mulți ani!
Dacă ai primit SMS, te sfătuiesc să găsești soluții alternative, adică să folosești mai mult wifi sau un prepay local.
Altfel, intrarea pe costuri suplimentare, ar putea fi mult mai costisitoare.
Baftă!
01-01-2025 10:26 AM - editat 01-01-2025 10:27 AM
Salut! Este importantă ora care ți se prezintă în textul răspunsului de la *115#. Pentru că acele resurse sunt prezentate cu o oarecare întârziere față de ce consumi. Pe de altă parte, am o întrebare: de cat timp ești în Ungaria? Cât timp ai petrecut în roaming in ultimele 2 luni?
la 01-01-2025 11:45 AM
Salutare!
Acel mesaj te informează că ai un consum mediu mai mare în roaming SEE decât cel național raportat la ultimile 4 luni sau că ai consumat tot netul inclus și vei întra pe cost suplimentar. Din moment ce ai prikit mesajul, aproape sigur vei avea de plată la factură. Recomand sa treci pe wifi pentru următoarea perioadă până vezi consumul actualizat.
la 01-01-2025 07:53 PM
Exact același lucru mi se întâmplă mie. Am primit și eu SMS, în condițiile în care atât Cronos cât și aplicația și serviciul clienți îmi spun ca mai am 19,35 GB din 19.43 GB disponibili în roaming. De ce am primit SMS ul și de ce apare costul suplimentar, niciunul dintre cei 2 operatori contactați nu au putut să-mi ofere un răspuns. Menționez că sunt în Bulgaria de 2 zile și ca am avut mereu internet de la hotel,pe mobil am consumat doar pentru navigație și transmiterea unor mesaje, în niciun caz streaming sau YouTube, care ar putea consuma disponibilul. De altfel și verificarea în smartphone a traficului de date nu arata nici în ultima luna nici măcar 2 GB consumați, cu atât mai puțin în 2 zile în care nu am stat pe net... Evident, o eroare de sistem. Voi contacta protecția consumatorilor când revin în tara, căci Orange nu vrea sa explice...
la 02-01-2025 05:54 PM
Am lămurit cazul: atribuirea noilor resurse la mine se face pe întâi ale lunii. În intervalul dintre ora 0 și ora la care s-a făcut alocarea noilor resurse am înregistrat trafic pe internet, dar softul lor a considerat ca nu aveam resurse, în mod eronat. La a 3 a convorbire telefonică cu suportul pentru clienti (la primele doua nu am primit vreo clarificare), au constatat despre ce a fost vorba și mi-au comunicat ca deși nu mai pot modifica în Cronos afișarea sumei considerata depășire, îmi vor compensa suma în factura. Prin urmare, vorbește cu ei la telefon sa vezi dacă nu ești în aceeași situație.
la 03-01-2025 10:25 AM
@iuliasimon, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor