@BALTAGUL, nu am pus informațiile ca sa ți le dau exemplu, ci ca să vezi că Orange nu spune nicăieri ca ai fost plecat 123 de zile.. în postarea ta spui mai multe lucruri, eu am răspuns la ce am știut câte ceva, ca să fie mai clare acele aspecte.. de asemenea, nici în regulamentul UE, din care ai scos cele câteva rânduri, nu spune ca ai dreptul la 123 de zile de roaming.. spune ca operatorul iti poate monitoriza perioada de utilizare a roaming-ului pentru ultimele 4 luni si, daca ai petrecut mai mult timp în afara țării decat in tara, din perioada monitorizata, te poate contacta pentru lămurire.. nu spune ca ai dreptul la 123 de zile de roaming..
Având în vedere ca eu nu am acces la datele clienților Orange și nici la politica lor interna, fiind un simplu client, ca și tine, nu știu cum se raporteaza Orange la cele 14 zile din regulamentul UE și dacă faptul ca iti da mesaje despre ce urmează sa se întâmple, este considerat de către ei ca te contactează pentru a evita trecerea la alte tarife.. nu stiu nici dacă au cum fizic sa sune fiecare client care depășește perioada de jumătate din roaming, ma gândesc ca sunt totuși mulți clienti.. dar, sms-urile probabil sunt trimise automat.. e doar o părere..
Orange nu este perfect, cu siguranță are multe lucruri de îmbunătățit.. dar, în ceea ce ai expus nu prea găsesc abuzul.. acum, nu împușca mesagerul, daca nu are aceeași părere ca tine.. dupa cum am spus, si eu tot client.. comunitatea este formata din clienti, care, în măsura în care pot, ajuta alți clienți, cu răspunsuri din experienta personala, din situațiile întâlnite, etc.. nu suntem postaci.. pentru asta cred ca ar trebui sa existe și o plata, cel puțin asa îmi inchipui, ca postacii fac asta pe bani.. eu, personal, nu am timp de chestii din astea.
Nu stiu unde ai făcut sesizarile, din 2019, dacă te referi ca le-ai făcut către Orange, sau către vreo autoritate care ii poate amenda, în caz ca se dovedește îndreptățită sesizarea..
Dacă ai făcut către Orange, nu am ce comenta, este bucătăria lor, probabil schimbările vor veni daca pierd clienți..
Daca ai facut sesizari către vreo autoritate și nu s-a întâmplat nimic, as spune ca n-au găsit problema reclamata..
Sărbători Fericite!
Și când lucrurile te nemulțumesc, schimba-le..