anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ABUZ ORANGE in aplicarea Roaming-ului!

BALTAGUL
Junior
Orange abuzeaza Non-STOP de Regulamentul E.U. in ceea ce priveste Roaming-ul! Legea si regulamentul spun asa: Ai voie ca sa folosesti serviciul de Roaming in Spatiul E.U. timp de 4 (patru) luni de zile. Atat! Si nu cum Orange abuziv scrie: Pentru calatorii "Ocazionale"..! Nu sunt obligat sa dau nimanui socoteala daca plec in vacanta 4 luni de zile sau ma duc si vin 4 luni de zile, 6 zile pe saptamana si a 7-ea ma intorc...!! Deci cele 6 zile au fost "ocazionale"..!!
ORANGE Romania eu am dreptul la 123 de zile de Roaming. Pina acum am lipsit exact si cu dovada 70 de zile din Romania-iar Orange ma anunta impertinent ca am plecat de 123 de zile. Asa ceva este absolut inadmisibil!
De ce nu sesizeaza nimeni acest lucru? Sesizez dina 2019 acest lucru!
25 Răspunsuri 25

teacher_
#StarMember
Salut! Este o politică a utilizării rezonabile, valabilă în toată UE, nu Orange a inventat asta... Se aplică și la Vodafone, și la Digi

Ai dreptate , dar după 123 de zile minim conform contract , nu 70 cum a spus în comentariu domnul.

BALTAGUL
Junior
Profesore uite ce spune Legea E.U. si nu aceea damboviteana A lui Orange,Vodafone sau Digi: Operators can detect possible abuses based on the balance of roaming and domestic activity over a 4 month period: if you spend a majority of your time abroad and consume more abroad than at home over the 4 months, the operator can ask you to clarify the situation within 14 days. De ci pe rumunește spus -Daca îți petreci MAJORITATEA timpului in afara României(și nu Calatorii ocazionale-cum pretinde Orange) operatorul te contacteaza pentru a clarifica aceasta situatie!.La mine Orange dupa 70 de zile ,ma anunta ca : de maine iti aplica Tariful cel scump"......Capisci..?

delfinas
#StarMember
Baltagul, bun venit in Comunitate!!! Îmi pare rău că ești supărat, dar acolo zice de majoritatea timpului dintr-o perioadă de maxim 4 luni. Dacă tu in ultimele 3 luni ai stat mai mult în străinătate decât în țară, adică 70 de zile, deja ai încălcat acel regulament de utilizare rezonabilă. Îți place sau nu, așa spune regulamentul și, dacă nu-ți place, te poți muta la concurență, dar și acolo e aceeași regulă. Nu ți se interzice accesul la roaming, doar că nu te mai ajută o opțiune, ci se consumă din credit, la niște tarife rezonabile. Daca stai mai mult în străinătate, ia-ți o cartelă locală din tara in care mergi.

Greșit , este minim 4 luni

Jay
Campion certificat
Politica roaming nu spune ca ai dreptul la 123 de zile, ci ca din ultimele 123 de zile, perioada pe care se fac măsurătorile, cartela sim trebuie sa fie folosita majoritar în România, nu majoritar în afara țării.. Orange nu spune ca ai fost plecat 123 de zile ci spune ca ai fost plecat mai mult de jumătate din ultimele 123 de zile.. Despre politica roaming.. https://comunitate.orange.ro/questions/2314589-functionare-roaming-see https://www.orange.ro/roaming/prepay

mihai_13
Maestru
Delfinas - " ia-ți o cartelă locală din tara in care mergi." cei mai multi romani plecati afara nu-si cumpara cartele locale deoarece sunt mult mai scumpe ( nu au bani ) decat ce ofera operatorii din Romania - dar au pretentii de la operatorii din Romania sa le ofere "mult" net sau minute pe o perioda nedeterminata daca se poate .

Anonim
Neaplicabil
Daca vrei sa-ti folosesti cartela cu numar de RO in roaming mai mult timp si nu te intereseaza furnizorul, te poti abona la Digi Mobil si scapi de aceasta regula, intrucat la ei platesti din prima ce consumi si nu esti limitat de nicio perioada de timp. Din iunie la ei vor scadea din nou tarifele si vor fi si mai avantajoase.

FLo1
#StarMember
Raportarea se face la ultimile 123 de zile, timp in care utilizarea trebuie să fie MAJORITAR natională. 70 de zile sunt aproape 57 %, deci o limită cu muuult depășită în roaming. Rules are rules.

Viocat
Senior certificat
Salut Baltagul. Cred ca ai inteles un pic gresit regulamentul. Se pare ca ai folosit internetul mai mult in roaming decat national. Mesajul asta iti transmite. Felul cum calculezi tu zilele nu este adecvat si de aceea toti colegii ti-au spus ca ai cam exagerat tu in folosirea roamingului. Incearca sa iti iei o cartela locala doar ptr internet peste hotare. Sarbatori linistite!

BALTAGUL
Junior
@viocat Inr-adevar-d-abia acum observ cuvântul INTERNET, dupa virgula!. Deci conform Faire use policy am folosit mai mult cantitatea de Internet (si nu de telefonat) pe care am dreptul de a o folosi in Romania-deci ORANGE se foloseste de acest gimmick/chichiță pentru a îmi majora tariful IMEDIAT fără a-mi oferi culant timpul de 14 zile (conform Regulamentului E.U.) de a-mi schimba modul/ comportamentul de folosire a SIM-ului!Mod elegant de a trata clientii..... Iti multumesc mult pentru aceasta atentionare eleganta! Apreciez! Iti doresc sincer un Sfant Craciun fericit si linistit!Cu salutari sincere din Bătrîna Olandă!

BALTAGUL
Junior
@Jay Daca-mi dai ca exemplu regulile mioritice-doresc ca sa te fac atent,cu respect,ca cele Legale ale E.U. suna altfel REGULAMENTUL E.U. The rules on the ‘fair use' policy Monitoring roaming use As part of their fair use policy, your operator can monitor and check your roaming use over a 4 month period. If, during this period, you have spent more time abroad than at home AND your roaming use exceeds your domestic use, your operator may contact you and ask you to clarify your situation. You will have 14 days to do so. Pe mine,astazai ORANGE,-m-a executat imediat si fara drept de apel!Vezi atasamentul meu!Nu mi-a mai dat dreptul la cele 14 zile de a-mi clarifica situatia.ASA CUM SPUNE lEGEA UNIUNII EUROPENE si nu cea interpretata de Orange/Vodafone etc.....! your operator may contact you and ask you to clarify your situation. You will have 14 days to do so.

Viocat
Senior certificat
@ Baltagul m-am gandit ca te-a suparat prea rau mesajul. Mi s-a intamplat si mie si de aceea am incercat sa te scot din starea aceea. Bine ca ai intrat in atmosfera de sarbatoare. Modul cum incercam si reusim aici in comunitate sa te ajutam difera de la persoana la persoana, de felul fiecaruia, insa iti garantez ca toti am vrut sa iti fim de ajutor. Vrolijk kerstfeest!

Jay
Campion certificat
@BALTAGUL, nu am pus informațiile ca sa ți le dau exemplu, ci ca să vezi că Orange nu spune nicăieri ca ai fost plecat 123 de zile.. în postarea ta spui mai multe lucruri, eu am răspuns la ce am știut câte ceva, ca să fie mai clare acele aspecte.. de asemenea, nici în regulamentul UE, din care ai scos cele câteva rânduri, nu spune ca ai dreptul la 123 de zile de roaming.. spune ca operatorul iti poate monitoriza perioada de utilizare a roaming-ului pentru ultimele 4 luni si, daca ai petrecut mai mult timp în afara țării decat in tara, din perioada monitorizata, te poate contacta pentru lămurire.. nu spune ca ai dreptul la 123 de zile de roaming.. Având în vedere ca eu nu am acces la datele clienților Orange și nici la politica lor interna, fiind un simplu client, ca și tine, nu știu cum se raporteaza Orange la cele 14 zile din regulamentul UE și dacă faptul ca iti da mesaje despre ce urmează sa se întâmple, este considerat de către ei ca te contactează pentru a evita trecerea la alte tarife.. nu stiu nici dacă au cum fizic sa sune fiecare client care depășește perioada de jumătate din roaming, ma gândesc ca sunt totuși mulți clienti.. dar, sms-urile probabil sunt trimise automat.. e doar o părere.. Orange nu este perfect, cu siguranță are multe lucruri de îmbunătățit.. dar, în ceea ce ai expus nu prea găsesc abuzul.. acum, nu împușca mesagerul, daca nu are aceeași părere ca tine.. dupa cum am spus, si eu tot client.. comunitatea este formata din clienti, care, în măsura în care pot, ajuta alți clienți, cu răspunsuri din experienta personala, din situațiile întâlnite, etc.. nu suntem postaci.. pentru asta cred ca ar trebui sa existe și o plata, cel puțin asa îmi inchipui, ca postacii fac asta pe bani.. eu, personal, nu am timp de chestii din astea. Nu stiu unde ai făcut sesizarile, din 2019, dacă te referi ca le-ai făcut către Orange, sau către vreo autoritate care ii poate amenda, în caz ca se dovedește îndreptățită sesizarea.. Dacă ai făcut către Orange, nu am ce comenta, este bucătăria lor, probabil schimbările vor veni daca pierd clienți.. Daca ai facut sesizari către vreo autoritate și nu s-a întâmplat nimic, as spune ca n-au găsit problema reclamata.. Sărbători Fericite! Și când lucrurile te nemulțumesc, schimba-le..