la 01-02-2023 09:05 AM
la 01-02-2023 10:45 AM
Ovidiu, bun venit in Comunitate!!!
Depinde in ce oras stai, daca e semnal 5G acolo sau nu. Ce abonament ai, e compatibil 5G? Ai sunat la 300 sau ai apelat pe chat My Orange, sa ceri sa ti se activeze profilul 5G pe cont?
la 01-02-2023 10:45 AM
Ovidiu, bun venit in Comunitate!!!
Depinde in ce oras stai, daca e semnal 5G acolo sau nu. Ce abonament ai, e compatibil 5G? Ai sunat la 300 sau ai apelat pe chat My Orange, sa ceri sa ti se activeze profilul 5G pe cont?
la 01-02-2023 12:21 PM
Salut!
Sfat de capatai: asigura-te ca esti intr-o zona cu semnal 5G. Nu de alta, dar degeaba activezi toate antenele 5G din telefon daca nu au ce sa receptioneze (ca semnal).
Al doilea sfat: asigura-te ca serviciul mobil folosit (Yoxo sau abonament) iti permit accesul la 5G. Fara, te intorci de unde ai plecat: lipsa semnal.
la 01-02-2023 07:53 PM
Salutare!
Da, trebuie să ai abonament 5g, acoperire 5g și să ai profil 5g din centrală. Altfel, telefonul este foarte bun pe această tehnologie, eu având 2 exemplare în familie.
Baftă!
la 02-02-2023 08:48 AM
@Ovidiu_x151, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că s-a rezolvat? Ai luat legătura cu colegii noștri și ți-au activat profilul 5G?
la 02-02-2023 05:18 PM
Încă nu, abonamentul e problema, apoi profilul 5G
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor