anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjament internet mobil

Rares21
Începător

Buna! 
Am și eu o problema cu latenta Internetului mobil, acum 2 zile mi-am luat cu punctele de la piñata party, 50Gb de internet, pentru ca netul de pe abonament s-a terminat. De la activarea opțiunii, Internetul abia se mișca și trebuie sa stau câte 15 minute pentru a putea deschide o pagina. Ce as putea sa fac? Am încercat sa dau restart la telefon, sa schimb din setări sa nu fie pe economisire date, dar fără sa se rezolve ceva. 

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Să nu fie ceva setat în calculatoarele lor, ca după terminarea traficului inclus în abonament să scadă viteza ( ceva gen cost control)  și să nu se schimbe acest lucru nici dacă ai primit bonusul respectiv. Te sfătuiesc să suni la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune ceva despre oferte se servicii fixe. 

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Să nu fie ceva setat în calculatoarele lor, ca după terminarea traficului inclus în abonament să scadă viteza ( ceva gen cost control)  și să nu se schimbe acest lucru nici dacă ai primit bonusul respectiv. Te sfătuiesc să suni la 300, apoi să formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune ceva despre oferte se servicii fixe. 

Baftă!

Mulțumesc mult! Mi-a fost de folos răspunsul dumneavoastră și am rezolvat!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cu mare plăcere!