la 29-01-2023 08:49 AM - editat ultima oară la 30-01-2023 09:24 AM de DanielaH
Cum se poate explica ca acumas 3 luni in acelas loc semnalul 4 g era full si de pe zii ce trece semnalul e din ce in ce mai slab in prezent acuma am 2 linii 4g si in acelas loc acumas cateva luni era semnal full 4g suntem in 2023 si nu avem semnal ne obligati sa trecem la alt operator
la 29-01-2023 09:25 AM
Salut Dani.
Pornesti de la premiza ca nu e aceeasi poveste si la alt operator. Ceea ce...trebuie testat. 🙂
Cauzele pot fi multiple. De la o defectiune a unei antene din zona, pana la o problema a telefonului.
Ce poti sa faci? Pentru inceput, trece-ti telefonul pe Mod Avion si inapoi. Vezi daca e vreo diferenta. Daca nu, da un telefon la 300 (ramura 5-2-0) si fa o sesizare in sensul asta.
29-01-2023 10:45 AM - editat 29-01-2023 10:46 AM
Am facut nu una ci mai multe sezizari si fara nici un raspuns concret telefonul este nou nu are nici o problema nu sunt singurul in zona care nu are semnal am testat deja cartela prepay digi si are semnal full merge foarte bn are optiuni bune etc . La orange platesc optiune 5 euro si fug dupa semnal sa pot suna cand am zis acest lucru echipei orange au zis ca sunt mai multi factori cladirea etc pai eu in curte nu am semnal ce sa zic in casa . Nu sunt in stare sa puna o antena in zona si vb de 5g cand nu este semnal 4g sa fim seriosi
la 29-01-2023 10:51 AM
Da... Sunt mai multi factori intr-adevar. Prin cladiri banuiesc ca se referea la cladirile din zona care pot intr-adevar afecta calitatea (si cantitatea) semnalului. De exemplu daca e o zona cu multe blocuri sau cladiri inalte, lucrul asta poate afecta semnalul. Si eu am facut sesizari in sensul asta in zona in care stau si...din pacate nu s-a schimbat nimic. Daca ai testat deja si e mai ok semnalul la concurenta, iar sesizarile facute s-au lasat fara rezultat...faci portare si asta e. Nu vad alta solutie. Asta a fost motivul pentru care eu am plecat de la Vodafone. Semnal oribil si lipsa interesului pentru rezolvarea problemei. E mai bine la Orange, dar evident, nu e perfect.
la 29-01-2023 10:56 AM
Aici vorbim de un sat unde de mai bine de 5 ani nu sa construit nici o casa si suntem fara semnal nu se implica nimeni bine ca au amwtit clientii si acuma vin cu vorbele "sincer ne pare rau pentru neplaceriile ..... dar lucram la remedierea problemei si promitem ca vom face tot ce ne sta in putinta" da se vede multumim ORANGE
29-01-2023 11:21 AM - editat 29-01-2023 11:22 AM
Din pacate, cunosc prea bine situatia... 😞 Ceea ce ma intriga este faptul ca a mers pana acum. Lucru care ma face sa cred ca una dintre antenele care deservesc zona ta nu functioneaza in parametri optimi (sau nu functioneaza deloc), motiv pentru care, esti preluat de o alta antena mai indepartata, ceea ce se reflecta in semnalul scazut.
In general, cei de la 300 ar trebui sa poata verifica lucrul asta si sa poata prelua o solicitare. Dar...cateodata trebuie sa dai de persoana potrivita. Mie cateodata imi luau sesizare, si imi spuneau foarte clar ca una dintre antene nu e alimentata, si de aceea nu am semnal (de obicei se rezolva in cateva zile), cateodata...nu. Deci de-aia zic, conteaza si cu cine vorbesti.
Daca nu ai mentionat deja in decursul apelului ca pana acum nu era asa, iti recomand sa mai insisti, si sa le spui si chestia asta. Pentru ca, din moment ce pana acum aveai semnal mai bun si acum nu mai ai, ceva s-a schimbat intre timp. Daca pe partea ta, e totul la fel, inseamna ca pe partea Orange ceva e diferit.
la 29-01-2023 11:26 AM
Am incercat dar degeaba ei spun ca la ei totul e in ordine.... pur si simpu nu le pasa
29-01-2023 11:31 AM - editat 29-01-2023 11:35 AM
Pai...n-are cum sa fie totul in ordine, din moment ce pana acum a fost ok si acum nu mai e. :))) E (i)logic.
Dar...lipsa de interes cauzata de faptul ca e zona rurala, putini clienti si tot asa...e evidenta. Mai poti incerca sa faci o sesizare scrisa catre serviciul.clienti@orange.ro (la care probabil se va raspunde destul de greu), dar...poti incerca si asa. Pana la urma, nu e ca si cand ai ce sa faci pe partea ta. Alternativ, poti folosi si sectiunea de Contact pentru acelasi lucru. Nu uita sa mentionezi si acolo faptul ca situatia nu a fost mereu asa. E un amanunt important.
la 29-01-2023 04:09 PM
@arsradu: Nu se face nimic în acest sens pe rural, din moment ce până nici în urban nu se mișcă mare lucru. Și vorbesc de 4G și urmăresc mai multe zone din BN-CJ-SJ-BH de o lungă perioadă de timp. Bla... bla ... bla..... e tot ce am auzit de la ei: vorbe goale, nimic concret, doar amânare pentru a nu părăsi rețeaua iremediabil.
la 29-01-2023 04:12 PM
@Danii23: Îți recomand să utilizezi rețeaua cu semnalul cel mai bun din zona în care locuiești. Probleme de acest tip nu se vor rezolva peste noapte și sunt cu bătaie luuuungă până să se schimbe ceva. Eu aștept în URBAN și de 4 ani o schimbare, iar în rural, în zone unde doar Telekom și Digi au semnal excelent Orange nu a făcut nimic nici măcar în ultimii zece ani de zile. Uneori așteptarea nu merită.
Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor