la 28-09-2022 09:02 PM - editat ultima oară la 29-09-2022 08:40 AM de DanielaH
Zona Opatita, Deta, Timis,semnal teribil de prost, se poate face ceva???
la 28-09-2022 09:21 PM
Salutare!
Cred că trebuie să trimiteți mai multi utilizatori sesizări la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau in secțiunea Contact a site-ului Orange.
Cu cât mai multe, cu atât mai bine! Eu am făcut așa ceva în trecut și am reușit!
Succes!
la 29-09-2022 06:12 AM
În trecut țineau cont de reclamații la semnal, în prezent nu prea. De a lungul timpul am avut succese cu extinderea acoperirii semnalului mobil.
28-09-2022 10:59 PM - editat 29-09-2022 09:00 AM
Se poate…daca se vrea. Dar intrebarea e: se vrea?
Pe zona Timisului cam asa e semnalul. Varza. Si la toate sesizarile de pana acum, mi s-a raspuns cu indiferenta sau “lucram permanent la imbunatatirea retelei. Feedback-ul dvs e foarte important pentru noi. Am trimis mai departe.” Rezultatul? Acelasi semnal slab de ani de zile.
la 29-09-2022 05:59 AM
Din păcate, răspunsul acesta este destul de frecvent!
la 29-09-2022 07:23 AM
@Teddy : Bun venit în Comunitate. Ar fi util să și detaliezi problema semnalului: interior/exterior, recent sau de mai mult timp, doar la tine sau și pe alte telefoane cunoscute ție care sunt din Orange. Ideea e că dacă e o problemă locală și unitară.... slabe șanse de rezolvare. Dacă problema e sesizată la mai mulți sau zona e una importantă atunci implicarea Orange va fi net superioară.
Numai bine!
la 30-09-2022 01:28 PM - editat ultima oară la 30-09-2022 01:42 PM de DanielaH
Buna Teddy !
Imi pare rau sa vad ca intampini acest disconfort in utilizarea datelor mobile, iti pot recomanda sa intri in Setarile telefonului->Conexiuni->Retele mobile->Nume puncte de acces ->pe cele 3 puncte din partea dreapta -> resetare implicita.
Ulterior apasa adaugare->iar la nume pe primul camp va trebuii sa treci formulatia (Orange Internet) exact cum este scrisa-> iar mai jos la APN sa treci (net) cu litere mici->dupa pe cele trei puncte din dreapta sus -> Salveaza-> Asigura-te ca le-ai bifat dupa care te voi ruga sa-ti repornesti telefonul si sa incerci din nou testul de viteza pe care sa il atasezi din nou pe aceasta sectiune.
Atente maxima: Cand efectuezi pasii mentionati sa NU fi intr-un apel telefon caci acest lucru poate afecta setariile APN-urilor.
Te rog sa revii cu testul de viteza dupa pasii de mai sus ulterior daca problema persista te voi ruga sa intri in in setari->conexiuni-> retele mobile ->mod retea-> si sa muti de pe 5G/4G/3G/2G/H+ pe formula 4G/3G/2G/H+.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor