Semnal Orange Bucuresti

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2020 01:53 AM
Cat de bine functioneaza semnalul la voi?
Eu am probleme cu semnalul.
Eu am probleme cu semnalul.
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2020 02:32 AM
https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/ ai aici harta de acoperire. Daca sunt probleme constante cu semnalul in zona ta poti sa raportezi acest lucru in sectiunea de contact: https://www.orange.ro/contact/

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2020 02:48 AM
@Iulia_11: Ofera mai multe detalii sau contacteaza Serviciul clienti. Conteaza zona in care locuiesti pentru evaluarea semnalului, detaliaza tipul "semnalului": voce, date mobile, in interiorul sau exteriorul locuintei, eventual etaj daca este apartament.
Topicuri similare exista deschise in Comunitate. Deschiderea de topicuri noi se face justificat,nu doar de dragul de a intreba. Uite un topic ca exemplu: https://comunitate.orange.ro/questions/2375646-rezolvat-reteaua-orange-21-iunie-bucuresti

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2020 07:35 AM
Bun venit în comunitate! În ce zonă a orașului întâmpini probleme de semnal? Stai cumva la parter, etajul 1 sau 2?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2020 08:13 AM
Bun venit în Comunitate, Iulia!
De obicei, în interiorul blocurilor, la etajele inferioare, pot fi probleme cu semnalul, pentru că există vegetație și pereți mai groși sau construiți din diverse componente care obstrucționează de obicei undele radio, adică și semnalul la telefon. Poți opta pentru folosirea apelurilului wi-fi sau seta telefonul pentru folosirea tehnologiei 2g/3g.
Pentru a folosi semnalul Wi-Fi, intră la setări apel și bifează apel Wi-Fi, dacă ai un telefon compatibil cu această tehnologie, iar pentru semnalul 2g/3g, intră la rețele mobile și selectează acest tip de rețea. Poți totodată să te adresezi printr-o sesizare pe Chat Djingo sau alte căi de comunicare către Orange, în care să le explici situația pe îndelete și poate se va găsi o rezolvare. Îți stăm în continuare la dispoziție, dacă ține de noi, să te mai ajutăm cu altceva.
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-10-2020 05:59 PM
Salut, am fost in Bucuresti acum vreo 2 saptamani si semnalul fluctua intr-adevar. Insa mai mult in zonele periferice ale capitalei si in localitatile inconjuratoare .
