la 18-07-2023 11:47 AM
Salutare tuturor! Aceasta problema este atat in casa cat si afara... daca este sa vorbesti nu se intelege aproape nimic. Sunt anumite zone unde mai gasesti putin semnal dar tot prost... Eu nu am abonament ci sunt pe cartela. Ce solutii concrete ar fi sa rezolv aceasta problema. Zona in care este locatia cu semnal extrem de prost este in Com. Paltinoasa judetul Suceava. Va multumesc anticipat pentru orice ajutor legat de problema sesizata.
18-07-2023 11:59 AM - editat 18-07-2023 12:07 PM
Salut, @Zet_IT !
Îmi pare rău pentru situația pe care o întâmpini.
Am verificat pe Cellmapper și într-adevăr singurul site este cel cu 41034 care din păcate este destul de departe de comună.
Din ce observ, nici ceilalți operatori nu stau mai bine cu semnalul în zonă.
Singura soluție este să setezi telefonul pe modul 2G only/doar 2G. Acest lucru îl poți face din setările de rețea.
Dacă ai Wi-Fi acasă, îți recomand să folosești funcția VoWi-Fi.
la 18-07-2023 12:33 PM
Iti multumes Vladut ... nu am instalat inca internet deoarece inca nu locuiesc permanent acolo. Am sa incerc solutia recomandata de tine.
la 18-07-2023 11:59 AM
Salut, Zer_IT!
Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp? Oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Sunt și alte persoane în zonă care întâmpină aceleași dificultăți?
la 18-07-2023 12:34 PM
Aceasta situatie este de cand ma stiu in zona in care am eu locuinta.
la 18-07-2023 12:36 PM
Da multi vecini din zona in care stau au aceiasi problema, dar fiind oameni mai in varsta nu au sesizat aceasta problema. Va pot oferi mai exact si locul exact pe google maps daca va este de ajutor.
18-07-2023 01:13 PM - editat 18-07-2023 01:15 PM
Dacă cunoști și alte persoane care se confruntă cu aceeași problemă, convinge-le să faceți o sesizare la comun cu numele fiecăruia, număr de telefon, adresă, CNP, semnătură.
Sesizarea se poate face de aici: https://www.orange.ro/contact/
Poate așa aveți șanse de izbândă și dânșii vor decide amplasarea unui nou pilon în apropiere pentru îmbunătățirea semnalului.
la 18-07-2023 12:40 PM
Aceasta este locoati cu pricina, poate este de ajutor.
la 18-07-2023 05:03 PM
este de mult aceasta problema si clar ca au probleme toti vecini mei... de exemplu mai spre centrul satului nu au aceasta problema.
la 18-07-2023 02:31 PM
Salutare!
Ce spune Vlăduț am făcut și eu cu ceva ani in urmă, dar cu semnături și numere de telefon de la peste 50 de persoane și după vreo 2-3 tărăgănări, până la urmă s-a rezolvat și au montat antenă.
Sper să reușiți și voi și o poți trimite sesizarea la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro. sau din secțiunea Contact, cum ți s-a spus deja.
Baftă multă!
la 19-07-2023 02:47 PM
19-07-2023 03:38 PM - editat 19-07-2023 03:46 PM
Poate fi o soluție, dar trebuie să iei în calcul mai multe riscuri printre care se numără și interferențele care se produc cu celelalte rețele mobile, fiind afectate într-o foarte mare măsură, dacă instalarea amplificatorului nu este realizată corect și efectuată de către persoane autorizate.
Înainte de a face acest demers, trebuie să anunți operatorul al cărui ești client și să obții acordul și suportul acestuia pentru instalarea echipamentului.
Ai aici mai multe detalii în acest sens:
Baftă!
la 19-07-2023 04:48 PM
Am citit si iti multumesc Vlad.... ma cam descurajai dupa ce am citit... nu stiu care o fi o solutia pentru mine inca... Cel mai normal ar fi sa intervina Orange sa faca ceva cu semnalul in zona dar nu cred ca se va seziza cineva in aceasta problema. Chiar cunt curios sa vad daca se va intampla ceva in aceasta speta.
la 21-07-2023 09:19 AM
Idem. Locații: Sector 1 (Sediul MAI), Sector 5 (Sediul SRI), alte locații din București.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor