la 08-08-2025 04:05 PM - editat ultima oară la 08-08-2025 04:44 PM de DanielaH
Salutare,
La cartela prepay cu extraoptiune 5G activa, la fiecare reînnoire se pierde semnalul 5G, ajunge la maxim 4G+ . Este a 3 a reactivare când pățesc acest lucru. De fiecare data se rezolva după ce fac sesizare in aplicație și îmi resetează conexiunea. Menționez că de fiecare data a existat acoperire 5G in zona in care mă aflam, lucru verificat pe site-ul Orange.
Mai întâmpină cineva această problema?
Mulțumesc.
la 09-08-2025 01:57 PM
Situatia apare ca urmare a dezactivarii flagului 5G de pe cont. 🙂 Atunci cand reactivezi optiunea cu acces 5G, devine activ iarasi.
la 08-08-2025 05:16 PM
Salutare!
Am pierdut și eu de multe ori, chiar de pe abonament, dar cu o trecere prin mod avion își revine imediat.
Ai încercat și cu mod avion, restart, etc?
Semnalul 5g este nu este ca și cel 4g+, adică nu predomină și asta poate fi o cauză.
Încearcă așa și cred că se va rezolva !
la 08-08-2025 05:45 PM
Modul avion nu l-am incercat până acum, o să-l iau în calcul pe viitor. Am dual SIM și de obicei își revenea când făceam swich între cartele.
Se pare că și-a revenit fara sa mai intru in modul avion.🙏🎉
08-08-2025 06:11 PM - editat 08-08-2025 06:19 PM
Mă bucur că e totul în regulă, iar când se mai întrerupe,nu ezita să folosești ce am spus mai sus!
Telefoanele se conectează întotdeauna pe frecvențele și benzile care sunt întâlnite cel mai des, iar 5g-ul este cam pasăre rară, de aceea trebuie să îl mai ajutăm și noi.
Probabil că se întâmplă ceva și când reîncarci, dar e bine că își revine!
Succes!
la 09-08-2025 01:57 PM
Situatia apare ca urmare a dezactivarii flagului 5G de pe cont. 🙂 Atunci cand reactivezi optiunea cu acces 5G, devine activ iarasi.
la 09-08-2025 02:21 PM
Asta ar însemna, in teorie, sa devina activa imediat după reactivarea optiunii, ceea ce nu se intampla. Stii ce-i interesant, ca niciunul din operatorii care mi-au remediat această problema nu mi-au spus de chestia asta cu flag-ul, fiecare din ei "gasind" diverse motive(unul chiar mi-a zis ca se lucrează la semnal in zona, abia dupa ce mi-a resetat conexiunea a funcționat 😁).
la 09-08-2025 02:28 PM
Pentru ca nici ei nu știu sau nu vor sa zică. 😊 Dacă ai un telefon Samsung, când ramai fără acces 5G poți intra în service mode tastand *#0011# și vezi ce apare la parametrul RestrictDCNR. Dacă e 1 e activa restricția, dacă e 0, ai flag 5G activ.
la 09-08-2025 07:11 PM
Nu am Samsung, am Xiaomi 12t pro.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor