Altfel spus, telefonul tau sta in 3G.
Daca l-ai setat pe LTE Only, si nu ai semnal 4G (LTE), in mod normal, ar trebui sa nu ai semnal deloc. Cel mai bine ar fi sa il lasi pe 2G/3G/4G. 5G nu vei avea oricum la Orange, pe prepaid, intrucat serviciul e momentan disponibil doar abonamentelor de min 15 Euro.
Daca si in alt telefon face la fel, imi suna a problema pe cont, sau generala in toata zona.
Optiunea este de 6Euro, deci intra in conditia pentru 4G.
Ca sa testam ipoteza cu problema de pe cont, ar trebui vazut daca alte persoane au 4G in zona respectiva. Eventual, daca e cineva apropiat, incercat cu SIM-ul persoanei respective in tel tau, astfel incat sa excludem telefonul din lista de variabile care ar putea cauza problema asta.
VoLTE si datele mobile pe LTE nu vor merge atata timp cat telefonul nu-si ia semnal 4G. Cat despre VoWIFI, teoretic ar trebui sa mearga (cu conditia, evident, sa ai serviciul activat, telefonul compatibil, si sa fii conectat la o retea WiFi).
Din moment ce serviciile de mai sus au mers pana acum...tind sa cred ca e o problema (probabil generala, in zona respectiva) de semnal. Saaau...ceva pe contul tau.
Cand ai fost la Orange pentru schimbarea SIM-ului, era la un shop din zona? Persoanele de acolo aveau serviciile 4G functionale? Daca da, problema e pe contul tau. Daca nu, probabil generala pe zona respectiva.
Daca shop-ul respectiv era in alta zona, o sa avem nevoie de cineva din aceeasi zona, cu care sa poti confirma daca serviciile 4G functioneaza.
Client Orange