Sunt foarte curios daca se va rezolva problema asta. Pentru ca as avea si eu cateva astfel de sesizari de facut. Si nu neaparat de viteza, cat de semnal foarte slab. Iar in unele locuri, din cauza semnalului deficitar, calitatea convorbirilor este sub orice critica (intreruperi in mijlocul propozitiei sau al cuvintelor, se inchide apelul, se aude super infundat etc etc etc).
Stiu ca poate suna dur ce spun, dar cam asta e situatia. Si da, stiu ca orice retea are plusuri si minusuri. Si zone unde semnalul nu va fi extraordinar. Stiu asta. Dar cred ca problema este mai sus de atat. Problema e de mentalitate. E de dorinta de a oferi clientilor servicii de calitate.
Ideea e ca daca mentalitatea e aceeasi ca si la Vodafone ("daca nu sunteti multumit, puteti sa mergeti la alti operatori" (which is exactly what I did, by the way), mentalitate care nu ajuta pe absolut nimeni, nici macar pe ei sa evolueze, si nu face altceva decat sa arate cat de putin le pasa de clientii lor), nici nu-mi mai bat capul sa fac sesizari. La Vodafone am facut sesizari pe probleme de semnal vreo 6 ani la rand. Daca asta nu arata dedicare din partea mea, si dorinta de a ajuta reteaua aia sa prospere, nu stiu ce altceva sa mai fac. Nu s-a rezolvat nimic. Stiu ca asta e doar o comunitate de useri Orange. Si oamenii chiar incearca sa se ajute intre ei pe cat posibil. Si e o placere si o bucurie enorma sa vad ca oamenii chiar isi dau interesul in sensul asta.
Cu toate astea, sunt probleme care nu tin de ei, si daca mai sus nu se vrea, ramanem cu cerutul.