anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema date mobile Bacau

Ionut112
Începător
Am si eu o mare problemă, stau in Bacau in oras iar internetul merge foarte foarte nașpa, abia se încarcă videoclipurile pe youtube si netflix, sa nu mai zic de jocuri, acolo e si mai grav. Ma poate ajuta si pe mine cineva? Ținând cont că prietena mea este la Telekom si ii merge extrem de bine. Chiar e posibil asa ceva?
7 Răspunsuri 7

FLo1
#StarMember
@Ionut112: Bun venit in Comunitate. Pentru astfel de probleme cel mai bine te adresezi direct unui reprezentant Orange, prin apel gratuit la 300 (sau 0374300300 taxabil) sau prin chat Djingo (de pe pagina www.orange.ro). Pe de alta parte, revino cu precizari mai exacte: am inteles ca ai internet mobil (nu fix), dar merge mai greu pe mobil (smartphone) sau si pe un desktop / laptop? Daca e vorba de internet fix, atunci ce tip de router (model) ai de la Orange? Daca e vorba de internet mobil, ce abonament ai de la Orange? Cateva topicuri, sper utile gasesti mai jos: https://comunitate.orange.ro/questions/2332371-internet-telefon-slab https://comunitate.orange.ro/questions/2351288-viteza-proasta-deloc-intervale-orare Revino cu detalii despre stadiul problemei sesizate aici pe topic.

FaraUnID
Campion certificat
@Ionut112 Da, este posibil, pentru ce din seria Orange si pentru ca Orange Romania. Eu stau in Piatra Neamt, in buricul targului si am semnalat aceste aspecte ne eNshpte mii de ori aici, i comunitate. Crezi ca s-a rezolvat ceva? Crezi ca am fost contact de compania in conturile cariea vars lunar o suma frumusica, si asta de cca 20 de ani? Evident ca nu! Nu esti nici primul si in mod cert nici ultimul care deschide topic nou si in care se plange de calitatea internetului mobil de la Orange. Eu unul am pierdut numarul topicurilor si mesajelor in care utilizatori se plang de calitatea acestui serviciu. Dar stai linistit, nu se va rezolva absolut nimic. De ce? Pentru ca Orange este mult prea ocupata in a investi in actiuni de PR, reclame stupide si sa plateasca blogarasii de proximitate care sa laude peste tot produsele si serviciile sale. Noapte Buna!

DanielaH
Moderator
@Ionut112, nu avem semnalat niciun incident de rețea în Bacău. De cât timp întâmpini aceste probleme? Este o situație punctuală de astăzi sau câteva zile sau persistă de mai mult timp? Ca să te putem ajuta ar fi important să avem mai multe detalii, exact ce spunea FLo_1. Am văzut că ai încadrat întrebarea în subcategoria "Rețea și acoperire mobilă", deci deduc că este vorba de internetul mobil. Ai încercat să pui SIM-ul și într-un alt telefon?

andrei_pinti
Junior
Buna @Ionut112. Imi pare rau sa aud acest lucru. Pentru inceput m-ar fi ajutat sa stiu mai multe detalii despre dispozitivul mobil (model) si daca in ultimii doi ani de zile ti-a fost schimbata cartela sim. In reteaua Orange cea mai buna viteza de internet o atingi in tehnologia 4G sau chiar 3G+/H+. Iti recomand sa faci un test al vitezei de internet de pe linkul urmator http://www.speedtest.ro/. In caz ca problema persista iti recomand sa te adresezi unui operator Orange fie prin aplicatia My Orange din sectiunea Contacteaza-ne fie telefonic la 300 si sa ii comunici valorile obtinute in urma testului. Poti de asemenea sa verifici in setarile telefonului mobil, la date mobile, si sa ai setat pe automat. O alta modalitate pe care eu ti-o recomand este sa accesezi *100# ramura servicii si sa primesti din nou configuratia retelei mobile. Sper ca ti-am fost de folos si iti doresc un final de saptamana minunat ! 🙂

Razvan
#StarMember
Unde mai exact în Bacău, poate sunt probleme cu vreun site din zonă, am întâmpinat și eu și alții aceeași problemă ca a ta și s-a rezolvat după o reclamație la Orange helper, după care mi-au mulțumit.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Poți lăsa și un feedback pe harta de acoperire Orange și poate vor face ceva. https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/ Mergi pe locația ta prin intermediul hărții și acolo vei avea emoticoane, iar tu selectezi pe cea de nemulțumit. Ți se deschide apoi o casetă în care să scrii un mesaj către Orange. Succes!

George_34
Începător
Salut! Și eu sunt pe PrePay și nu înțeleg, in zona străzii Milcov, mai ales daca intru in baie de abia funcționează înspre deloc internetul, iar în zona stadionului, n-am nici o treabă, rulează bine. De când cu adăugarea 5G-ului, 4G -ul își pierde ușor ușor din calitate și nu înțeleg de ce ? Daca e o treabă de marketing, ii clara treaba. Acum 2 ani nu era așa mare problema cu 4G-ul, însă acuma, e teroare. Și totuși, suntem în oraș, la sat mai înțeleg, dar totuși, serios acuma, la oraș să fie prăpăd, nu pot înțelege. Dacă-mi poate explica și mie cineva.