anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Niciun serviciu

Gabriel6
Începător

Salut, am o problema, stateam pe telefon și dintr-o data nu am mai avut semnal la cartela,(niciun serviciu) am scos cartela am băgat o in alt telefon, dar tot degeaba, am dat restart la telefon etc, este posibil sa fie cartela problema?

9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember

Salut! @Gabriel6!  Este posibil să fie demagnetizată cartela. Poți să o schimbi gratuit la orice Orange Shop (nu Store, sau alt fel de partener). Locatiile Orange Shop le găsești aici https://www.orange.ro/shops/ 

Salut Gabriel,

Bine ai venit in Comunitate!

Cu toate ca nu putem vorbi de o demagnetizare (cartelele SIM nu sunt magnetice si nici magnetizabile, ca urmare, nu se pot demagnetiza), da, se poate sa fie o problema a cartelei SIM, si sa trebuiasca inlocuita. 

Daca este intr-adevar o problema de SIM, trebuie facut un drum intr-un Orange Shop pentru inlocuire.

Cu toate astea, inainte de asta, intreaba daca si alti clienti Orange din apropiere (prieteni, cunoscuti) au aceeasi problema. Daca da, problema e cel mai probabil de retea, nu de SIM. Caz in care, trebuie facuta o sesizare folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Gabriel, bun venit in Comunitate!!!

Dupa cum au zis si colegii, poate fi o problema legata de SIM si trebuie sa faci o deplasare la un magazin Orange.

In ce zona esti? Esti cumva in roaming?

 

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai mult că sigur este simu-ul. Mergi la un magazin Orange și rezolvi in 5 minute problemă.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Gabriel6, s-a rezolvat situația? Ai fost într-un magazin pentru o schimbare de SIM?

Ana33
Junior

Am și eu problemă cu niciun serviciu care apare pe telefon. Tata este în vizită în Canada la mine și nu pot să fac să i meargă tel

va rog să mă sfătuiți ce să fac 

Multhmesc mult. 

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@Ana33: Abonamentul pe care-l utilizează tatăl tău permite utilizarea în roaming a numărului dacă are selectat ”roaming pentru toate țările”. De verificat să fie activat serviciul de roaming și dacă selecția operatorului (carrier) nu este automată, atunci să selectezi un operator cu semnal bun în zonă. De asemenea, pentru a avea resurse incluse, să activeze opțiunea ”Go Explore1” (are 10GB date mobile și 20min pentru 20euro pentru 15 zile). Succes.

Anonim
Neaplicabil

Trebuie sa te asiguri că roamingul pentru toate țările este activat și de asemenea ai o opțiune roaming activa.

https://www.orange.ro/roaming/canada/ 

Ce abonament deții?

Salutare!

Dacă este abonament fără roaming inclus și vezi că apar complicații, cea mai simplă metodă este să îi iei ceva local sau să utilizeze aplicația whatsapp prin wifi.  Oricum, roaming-ul, chiar dacă se va putea activa, va fi destul de costisitor!