la 12-03-2023 12:52 PM
Salut, am o problema, stateam pe telefon și dintr-o data nu am mai avut semnal la cartela,(niciun serviciu) am scos cartela am băgat o in alt telefon, dar tot degeaba, am dat restart la telefon etc, este posibil sa fie cartela problema?
12-03-2023 12:58 PM - editat 12-03-2023 12:59 PM
Salut! @Gabriel6! Este posibil să fie demagnetizată cartela. Poți să o schimbi gratuit la orice Orange Shop (nu Store, sau alt fel de partener). Locatiile Orange Shop le găsești aici https://www.orange.ro/shops/
12-03-2023 01:20 PM - editat 12-03-2023 04:39 PM
Salut Gabriel,
Bine ai venit in Comunitate!
Cu toate ca nu putem vorbi de o demagnetizare (cartelele SIM nu sunt magnetice si nici magnetizabile, ca urmare, nu se pot demagnetiza), da, se poate sa fie o problema a cartelei SIM, si sa trebuiasca inlocuita.
Daca este intr-adevar o problema de SIM, trebuie facut un drum intr-un Orange Shop pentru inlocuire.
Cu toate astea, inainte de asta, intreaba daca si alti clienti Orange din apropiere (prieteni, cunoscuti) au aceeasi problema. Daca da, problema e cel mai probabil de retea, nu de SIM. Caz in care, trebuie facuta o sesizare folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.
la 12-03-2023 01:29 PM
Gabriel, bun venit in Comunitate!!!
Dupa cum au zis si colegii, poate fi o problema legata de SIM si trebuie sa faci o deplasare la un magazin Orange.
In ce zona esti? Esti cumva in roaming?
la 12-03-2023 03:30 PM
Salutare!
Mai mult că sigur este simu-ul. Mergi la un magazin Orange și rezolvi in 5 minute problemă.
Baftă!
la 14-03-2023 08:59 AM
@Gabriel6, s-a rezolvat situația? Ai fost într-un magazin pentru o schimbare de SIM?
la 23-07-2024 10:44 PM
Am și eu problemă cu niciun serviciu care apare pe telefon. Tata este în vizită în Canada la mine și nu pot să fac să i meargă tel
va rog să mă sfătuiți ce să fac
Multhmesc mult.
23-07-2024 11:34 PM - editat 24-07-2024 07:34 AM
@Ana33: Abonamentul pe care-l utilizează tatăl tău permite utilizarea în roaming a numărului dacă are selectat ”roaming pentru toate țările”. De verificat să fie activat serviciul de roaming și dacă selecția operatorului (carrier) nu este automată, atunci să selectezi un operator cu semnal bun în zonă. De asemenea, pentru a avea resurse incluse, să activeze opțiunea ”Go Explore1” (are 10GB date mobile și 20min pentru 20euro pentru 15 zile). Succes.
24-07-2024 06:52 AM - editat 24-07-2024 06:54 AM
Trebuie sa te asiguri că roamingul pentru toate țările este activat și de asemenea ai o opțiune roaming activa.
https://www.orange.ro/roaming/canada/
Ce abonament deții?
24-07-2024 07:23 AM - editat 24-07-2024 07:24 AM
Salutare!
Dacă este abonament fără roaming inclus și vezi că apar complicații, cea mai simplă metodă este să îi iei ceva local sau să utilizeze aplicația whatsapp prin wifi. Oricum, roaming-ul, chiar dacă se va putea activa, va fi destul de costisitor!
la 15-12-2024 02:56 PM
Niciun serviciu, am problema nu am mai avut semnul cartela
la 15-12-2024 03:36 PM
Ori sunt pb cu semnalul ori cu SIM-ul.
la 16-12-2024 09:43 AM
@Alex45, ai încercat să pui SIM-ul într-un alt telefon?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor