la 11-01-2023 10:22 PM - editat ultima oară la 12-01-2023 08:27 AM de DanielaH
Buna seara!
Internetul devine din ce in ce mai slab nu înțeleg care este motivul dar acum câteva luni aveam viteze foarte bune respectiv 75 mb/s Download și 10-20 Upload am ajuns in situația in care am sub 1 mb/s la ambele având același semnal.
Tin sa precizez ca nu este din cauza vremii doarece înainte când mergea Internetul bine indiferent ca ploua sau ce se întâmpla mergea,ma putem uita pe YouTube la videoclipuri full hd sau sa fac alte chestii.
Acum ma chinui sa ma uit in 240p care dacă merge din când in când fără sa se blocheze și d-abea deschid o pagina de internet sa numai zic de Instagram sau alte rețele de socializare la care stau și cu minutele sa mi se trimita mesajul.
Suntem in 2023 și atunci când cobor de la mine din camera in sufragerie după ce ca viteza care d-abea este in momentele respective scade drastic ce sa mai zic de semnal care ajunge la 3G o linie,nu am pereți de bunker.
Fibra optica nu este la mine pe strada deci nu știu cum este situația acolo dar Internetul mobil in zone mea este jalnic!
la 11-01-2023 11:47 PM
Sebastian, bun venit in Comunitate!!!
In ce zona se intampla asta? Ai solicitat sa fie trasa fibra si la tine, daca pe strada ta exista?
la 12-01-2023 01:58 AM
Salut
Stau in Caransebes Strada Episcop Miron Cristea
Desigur ca am solicitat tragerea fibrei optice dar am primit același răspuns mereu de când m-am mutat Acu vreo 8-10 ani.
Raspunsul fiind ca nu se poate trage din cauza caii ferate care se afla înainte de a trece pe strada respectiva.
la 12-01-2023 04:15 AM
Am inteles si-mi pare rau de situatie!
Ce router ai? Ai facut vreo sesizare la serviciul tehnic?
la 12-01-2023 08:26 AM
Da,am sunat la ei in general n-am aflat nimic și nu s-a rezolvat nimic.
Router in casa numai am deoarece eu fiind normal un client telekom și portat la orange când au cumpărat ei telekom sau ce au făcut ei,aveam atunci un pachet de router pe cartela care avea o viteza cât de cât decenta și continua adică foarte Rar “sa facă urat”.
pana intr-o zi când maica-mea a primit factura de la internet si era mult prea mare fata de ce se plătise de obicei (Internetul routerului fiind nelimitat ajungând sa fie limitat la 60 de gb sau ceva de genul) si atunci am renunțat la el.
Odată ce am renunțat la el a început sa scadă drastic calitatea semnalului si a vitezei de internet.
Tin sa precizez ca atunci când aveam router eu in general stateam pe date mobile si foarte rar,extrem de rar se întâmpla sa meargă atâta de prost de fiecare data când dădeam internet test avem viteze bune asemănătoare cu cele de la prima postare.
Ulterior am aflat de la ei de pe site uitându-ma pe strada mea ce tipuri de pachete sunt de internet ca nu exista acel pachet de 60 de gb si ca cel minim este de 100 deci habar n-am.
la 12-01-2023 10:15 AM
Pai si nu ar fi ok acel pachet? Decat date mobile… Poti sa pui un link cumva catre pachetul ala?
la 12-01-2023 02:37 PM
pachetul acela care este cel mai mare de 200 de gb la mine pe strada nu mi de pare destul de wow pentru ca suntem 4 in familie și toți folosim Internetul ne uitam la filme Netflix,HBO,YouTube.
Mai ales ca eu cu fratele meu ne jucam pe calculatoare,descărcam jocuri nu ii văd rostul sincer ca o sa se consume prea rapid.
Aveam Acu câțiva ani la Vodafone un pachet de genul când eram la ei cu tot așa 200 de gb lunar și crede-ma ca in 10-15 zile erau gata
la 12-01-2023 06:43 AM
Salutare!
Din păcate, datorită congestiei de rețea, sunt multe zone în care rețeaua mobilă gâfâie. Sperăm într-un upgrade de rețea cât mai curând și cred că va veni, mai ales că de curând s-a făcut achiziția unui spectru nou. Și cel cumpărat de către Orange este mult mai mare in comparație cu ceea cea luat concurența.
Concret, poți face și o sesizare de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Sper să se găsească o soluție !
Succes!
12-01-2023 07:29 AM - editat 12-01-2023 07:29 AM
Cum s-ar zice: semnal n-ai, dar cu viteza stai cam pr*st. :))
Da, ar fi nostim, daca n-ar fi tragic. Din pacate, noi cei de aici din Comunitate nu prea avem cu ce sa te ajutam in cazul asta. Suntem clienti ca si tine.
Ce pot sa-ti spun e ca uneori, antenele care deservesc zona ta pot sa aiba probleme. Singura solutie, din pacate, este sa faci o sesizare in sensul asta la 300 sau 0374 300 300.
In conditiile in care semnalul e cum e, si probabil ca sunt si altii care incearca sa foloseasca internetul in acelasi timp, se creeaza ceea ce se numeste congestie de retea. Adica banda insuficienta pentru numarul de utilizatori conectati in momentul respectiv. Si da, nu trebuie sa ai pereti de buncar ca sa afecteze semnalul. Dar daca problema se manifesta doar in casa, nu si afara…iti dai seama ca acei pereti, chiar daca nu foarte grosi, afecteaza si ei.
Evident ca solutia nu e sa iesi afara cand vrei sa te uiti pe Youtube sau sa dai un telefon. Solutia e sa ai o antena mai aproape. Deci, sugestia mea ar fi sa faci o sesizare in sensul asta. De obicei problema este undeva in zona ta. Cateodata se poate rezolva, cateodata nu… Dar macar poti incerca.
la 12-01-2023 08:20 AM
Și afara viteza este la fel.
semnalu acela era doar pentru ca am ieșit din camera mea In general la mine in camera am 3 linii și viteze asemănătoare mai mici sau mai mari.
la 12-01-2023 11:10 AM
Cum stai cu 3G-ul? Din moment ce pe 4G ai semnal doar cat sa fii conectat, ar putea fi sugrumata antena la care te conectezi.
Wifi in casa nu ai?
la 12-01-2023 02:31 PM
3G merge și mai prost.
la 12-01-2023 02:33 PM
Și nu am wifi in casa deoarece nici pachetu cel mai mare de 200 de gb nu mi se pare așa de wow ca suntem totuși 4 in casa care folosim toti telefoane,internet etc .
mai ales ca eu cu fratele meu ne jucam pe calculator descărcam etc nu văd rostu ca o sa se consume prea rapid
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor