anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Exista vreo limita de 5G si daca da, cati GB avem de 5G?

SplicE
Începător

Salut. Am achizitionat si eu un s23 ultra si am facut cateva teste de viteza pe speedtest.. zilele trecute aveam un download de 800 Mbps iar acum am viteze de maxim 80 ~ 90 Mb.. exista vreo limita de 5G si daca da, cati GB avem de 5G? Nu de alta.. dar platesc peste 25 Euro abonamentul si nu prea mi se pare corect. Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Limită nu există la abonamentele nelimitate 5g, doar că nu-ți garantează nimeni că vei avea constant acele viteze despre care ai amintit, ci ele pot fluctua în funcție de aglomerarea rețelei la un moment dat, de pozitia ta față de antene, de obstacolele pe care le ai în cale ( pereți groși, izolați, etc), de funcționarea defectuoasă a unor echipamente, etc.

Ai dat un restart la telefon să vezi dacă se schimbă ceva?

Poți suna și la Serviciul clienți și să ceri o resetare de cont.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

mihai_13
Maestru

Limita de gb pe 5G nu exista la abonamente mai mari  sau egale cu 15(16) euro 

ca sa fii sigur care este problema schimba simul in alt telefon si fa un speed test din acelasi loc  - tot asa in S23 baga un alt sim cu 5G activ ca sa-ti dai seama care este problema = ori telefonul ori reteaua Orange 

ps=apropo esti sigur ca esti posesor de S23Ultra ?   sau ai S22Ultra  

Da, am dat 6449 la Media Galaxy din Baneasa. Il au si la Emag. Cine vrea, sa mearga sa cumpere fizic de acolo, nu cu precomanda de pe site, ca asteptati mult si bine..

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Limită nu există la abonamentele nelimitate 5g, doar că nu-ți garantează nimeni că vei avea constant acele viteze despre care ai amintit, ci ele pot fluctua în funcție de aglomerarea rețelei la un moment dat, de pozitia ta față de antene, de obstacolele pe care le ai în cale ( pereți groși, izolați, etc), de funcționarea defectuoasă a unor echipamente, etc.

Ai dat un restart la telefon să vezi dacă se schimbă ceva?

Poți suna și la Serviciul clienți și să ceri o resetare de cont.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salutare! Neoficial nu există limitare pe abonamentul Smart 15 Plus, însă pot exista sincope la viteza maximă datorată clasei de IP-uri pe care rulezi testul (deobicei se manifestă pe speedtest), mai puțin pe Nperf sau Fast.com, sau chiar este limitare hw, din cauza unor probleme tehnice la antenă sau din software, au mai fost relatate cazuri pe Softpedia și arătate cu log-uri de rețea. Ai putea să suni la 300 și să ceri resetarea profilului sau să reclami disfuncționalitatea rețelei.