anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Lipsa Semnal in zona in zona Rasca, Suceava

Astazi pe la ora 14:00 a fost o avarie la alimentarea cu energie electrica. La ora 15:00 a revenit curentul, dar nu si semnalul la telefon. Este vorba de zona Comuna Rasca, Jud Suceava (in apropiere de Falticeni). Avem mai multe telefoane de la orange in locatie, si toate arata ca nu exista semnal. Am trimis un mesaj si la contact Orange de pe website.

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca ai trimis deja mesaj, cel mai probabil urmeaza sa se rezolve. Poti cere un status si pe chat-ul din aplicatia My Orange, sau de aici (daca esti client Orange Romania SA, nu OROC).

Pentru transfer la operator, in cazul in care alegi varianta web, trebuie sa scrii: "transfer operator". In caz ca problema nu e deja cunoscuta, tot de acolo poti face si o sesizare.

Client Orange

Da, am cont pe orange, am incercat la chatbot, dar tot ma intreaba daca mai sunt aici 🙂 Am cerut sa ma transfere la operator, dar fara nici un rezultat. Aplicatia nu am instalat-o inca, o voi instala acum.

:)) Esti client Orange Romania SA sau fost Telekom Fix (actualmente Orange Romania Communications SA)?

In mod normal, eu am mai mult succes (si raspuns mai rapid) de pe chat-ul Djingo (cel de pe web, de mai sus, nu din aplicatie). Ciudat ca nu merge si la tine. Dar poate sunt probleme momentan.

Client Orange

Orange Romania. Pe Telekom este semnal, am intrebat pe cineva din zona. Numai Orange a ramas fara semnal. Da.. botul ala pare sa fie degeaba, ori nu sunt asistenti liberi sa raspunda. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Cel mai probabil, dacă ai anunțat, vor rezolvă cumva.

Dacă nu, le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator).

Sper să reușești așa!