anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela sim - persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis

Carmenuta2009
Junior entuziast

Când sunt apelata , persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon și la fel se întâmplă. Ce as putea sa fac ? 

29 Răspunsuri 29

FLo1
#StarMember

E din cauza semnalului deficitar din zona în care folosești telefonul tău. Din acest motiv fie nu ești auzită sau în unele situații nu se realizează conexiunea (asocierea numărului) cu telefonul pentru ca acesta din urmă să sune (să fie apelat). 

Va mulțumesc ptr răspuns. Dar mi au verificat semnalul în zona în care stau,  si nu sunt probleme. În interior am probleme și uneori și exterior, dar ceilalți membrii ai familiei nu au astfel de probleme. Între timp am schimbat cartela și aceleași problema. Mi s a propus de orange sa activez mesageria vocala ptr a vedea situația apelurilor pierdute.

După cum menționam, eventuale dificultăți ale semnalului la interior, cu atât mai mult dacă se manifestă doar la un echipament (telefonul tău) atunci e o problemă și de telefon. Adică îți recomand să utilizezi un telefon care este utilizat și de ceilalți membri (marcă / model / generație). De exemplu în cazuri extreme, unele modele mai vechi pot avea recepție pentru voce/semnal mai bună decât modele mai noi.  Sau poate în timp se va îmbunătăți situația antenei pentru semnalul din zonă. O noapte senină.

Consultă și harta de acoperire orange la locația ta, ca referință , pt a fi sigură că acoperirea nu e de vină

Link: https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă acest lucru se întâmplă la interior și ai acasă internet fix prin wifi, temporar poți activa apel wifi pe telefon, iar ulterior depui sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Cum setez telefonul pe apel wifi?

Ai aici pașii , mai jos în pagină! Sigur, o altă condiție ar fi să ai un smartphone, pentru că nu va funcționa pe cel cu butoane.

Poți încerca și varianta aceasta cât stai acasă sau în anumite locuri unde nu prea este semnal la interior. Rețeaua este într-o continuă transformare și se pot modifica lucrurile, dar depune sesizare, cum spuneam.

De asemenea, poți seta telefonul pe edge/3g, de la ,,setări rețele mobile" , dar datele mobile vor funcționa foarte greu.

Ai aici  o reprezentare despre cum ar trebui să faci!

Sper să reușești cumva!

Succes!

 

Va mulțumesc ptr răspuns. Dar mi au verificat semnalul în zona în care stau,  si nu sunt probleme. În interior am probleme și uneori și exterior, dar ceilalți membrii ai familiei nu au astfel de probleme. Între timp am schimbat cartela și aceleași problema. Mi s a propus de orange sa activez mesageria vocala ptr a vedea situația apelurilor pierdute. Am încercat s-o cu soluția propusa de dvs. La fel. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Dacă ceilalți membri ai familiei nu au probleme în aceeași locație, atunci este clar că telefonul este de vină. Recomand și eu să încerci și cu alt telefon, eventual cu al unui membru al familiei care nu are probleme.

Baftă!

BlackWolf
Maestru

Salutare! Cate liniute de semnal din cate aveti atat la interior cat si la exterior, tu si ceilalti membri ai familiei? Si ce modele de telefoane folositi?

Anca07
#StarMember

Buna @Carmenuta2009 

Ce model de telefon ai?

Banuiesc o setare a telefonului pe modul "nu deranjati" sau alte restrictii de apel.

Pentru Android:

  • Deschide aplicatia „Telefon”.
  • Apasa pe cele trei puncte sau pe „Mai multe” (de obicei in coltul din dreapta sus).
  • Alege „Setari” sau „Setari apel”.
  • Verifica optiunile precum „Nu deranja”, „Redirectionare apeluri” sau „Setari avansate”.

Pentru iOS:

  • Deschide aplicatia „Setari”.
  • Deruleaza in jos si apasa pe „Telefon”.
  • Verifica optiunile, precum „Nu deranja”, „Redirectionare apeluri” si „Blocheaza contactele”.

Multumesc pentru eventualul raspuns.

Zi cu soare!🌞

Am un Samsung A54. Am dat un restart la setările din fabrica. O sa vad ce se întâmplă.  Va mulțumesc. 

Multumesc pentru raspuns @Carmenuta2009 

Ai incercat sa verifici si cele mentionate de mine inainte de resetare?

Te asteptam sa ne spui daca a functionat.

Seara faina!🌙

Eu cred ca tu ai dat resetare de fabrica degeaba, tu defapt ai semnal slab în interior, iar Samsung-urile, mai ales cele de buget sunt recunoscute ca nu au o recepție la fel de bună a semnalului, cum au alte telefoane. De asta te și întrebasem ce te-am întrebat, dar nu ai răspuns...

Carmenuta2009
Junior entuziast

Bună ziua

Când sunt apelata  spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon, și este ok. Telefonul fiind in garanție l am trimis în service. Menționez ca am un Samsung A54. Cf fisei de service,, mi au înlocuit pba, fpc, modul usb, și resoftare. De vreo 2 săptămâni, problema a reapărut. Ceilalți membri de familie sunt în aceeași rețea, și nu întâmpină aceasta problema. Ce este de făcut în acest caz? Va mulțumesc. 

Salut Carmen. Este cumva în zona de domiciliu semnalul mai deficitar? Se întâmplă și dacă încerci semnalul să fie restricționat la 4G sau 3G sau chiar 2G? Posibile probleme pot exista pe partea de recepție (antenă telefon). Eu de exemplu am încercat într-o zonă cu semnal mai slab, iar un  telefon mai vechi (cu taste) are semnal chiar mai bun pentru voce decât unul smart. Dar la fel, poate depinde chiar și de la un model/marcă la alta.

Soluție? Dacă nu ai probleme cu SIM-ul într-un alt telefon, atunci retrimite telefonul problemă din nou în service.